کد خبر 939237
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
هولند

مربی تیم ملی فوتبال انگلیس گزینه جانشینی مائوریتزیو ساری در تیم ملی فوتبال انگلیس است.

به گزارش مشرق، نشریه «تلگراف» انگلیس گزارش داد سران باشگاه چلسی در صورتی که اقدام به اخراج سرمربی ایتالیایی خود کنند،، استیو هولند را به عنوان گزینه جانشینی مائوریتزیو ساری در نظر دارند. هولند ۴۸ ساله در حال حاضر دستیار ساوت‌گیت در تیم ملی فوتبال انگلیس است و با توجه به اینکه سابقه کار به عنوان دستیار سرمربی در چلسی بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ را دارد، اصلی‌ترین گزینه جانشین ساری تا پایان فصل است.

بیشتر بخوانید:

مائوریتزیو ساری پس از حضوری موفق در ناپولی، تابستان ۲۰۱۸ هدایت تیم چلسی را برعهده گرفت و شروع مقتدرانه با آبی‌های لندنی داشت، اما در ادامه اوضاع برای این سرمربی ایتالیایی به خوبی پیش نرفت و تیم تحت‌هدایتش دچار فزار و نشیب شد. شکست ۶ بر صفر آبی‌پوشان لندنی مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر و باخت ۲ بر صفر خانگی برابر منچستریونایتد در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انگلیس جایگاه ساری را متزلزل کرده است.

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند در صورتی که چلسی در بازی فردا شب مقابل منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس تن به شکست بدهد، مائوریتزیو ساری از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد. پیش از این از زین‌الدین زیدان و لوران بلان به عنوان گزینه‌های سرمربیگری آبی‌پوشان لندنی یاد شده بود، اما در این مقطع از فصل بعید است که این گزینه‌ها هدایت چلسی را بپذیرند، از این‌رو احتمال حضور استیو هولند روی نیمکت این تیم محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس