کد خبر 938934
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
شلیک پلیس پایان تعقیب و گریز سارق حرفه ای

رئیس کلانتری یوسف آباد از دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم خودرو با ۸۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم در روز دستگیری مرتکب ۱۰ فقره سرقت ایربک خودروی ۲۰۶ شده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد ناصری گفت: ساعت ۵ صبح یکم اسفندماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فکوری، متوجه تردد یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک پوشیده می شوند و متهم را تحت مراقبت قرار می دهند.

بیشتر بخوانید

شلیک تیر هوایی برای دستگیری سارقان خودرو

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ۲ کوله پشتی نیز همراه داشت، بیان کرد: ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل می شوند و طرح دستگیر و مهار متهم را اجرا می کنند؛ ولی متهم به محض مشاهده ماموران با سرعت بالایی از محل متواری می شود و توجهی به فرمان ایست پلیس نمی کرد.

سرهنگ ناصری ادامه داد: ماموران مدتی به تعقیب و گریز وی پرداخته و در نهایت ماموران برای متوقف کردن موتورسیکلت وی یک تیر هوایی شلیک و متهم که چاره ای جز توقف نداشت به ناچار خود را تسلیم پلیس می کند.

کلانتر محله یوسف آباد، بیان کرد: با توقف موتورسیکلت و دستگیری متهم، کوله پشتی وی تحت بازرسی قرار می گیرد و ماموران ۱۰ فقره ایربک خودروی ۲۰۶ از کوله پشتی متهم کشف و متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت به ۱۰ فقره سرقت ایربک ۲۰۶ اعتراف کرد.

وی بیان کرد: با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که متهم از جمله سارقان حرفه ای جنوب تهران است و ایربک های مذکور را در فاصله زمانی یک تا ۵ صبح از خودروهای پارک شده در خیابان فاطمی در همان صبح دستگیری، سرقت کرده است.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد افزود: با شناسایی تعدادی از مالباختگان و تحویل اموال کشف شده به آنان، متهم با اعتراف به ۸۵ فقره جرم مشابه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی پایتخت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس