کد خبر 938687
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی توانست الغرافه را شکست بدهد که «اوساگوآنا» با یک گل و یک پاس گل نقشی کلیدی در این موفقیت داشت؛ بازیکنی که فقط ۲۰ روز از حضورش در ذوب آهن گذشته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ذوب آهن در شب درخشش مهاجم تنومند نیجریه‌ای خود توانست در حالی که ابتدا دو گل از حریفش عقب افتاده بود با سه گل میزبانش را شکست دهد. در این موفقیت نمی‌توان از نقش مهاجم تازه وارد آنها «کریستین اوساگوآنا» به راحتی گذشت.

اوساگوآنا مقابل الغرافه یک گل زد و یک پاس گل داد تا بازیکن تاثیرگذار این بازی باشد. گل این مهاجم بلند قامت، اولین گل وی برای ذوب آهن نبود. او اولین گلش را برای این تیم را در اولین بازی آسیایی آنها مقابل الکویت به ثمر رسانده بود.

اوساگوآنا با دو گل و یک پاس گل در دو بازی از لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته است و نشان داد ذوب آهنی‌ها خرید قابل توجهی برای خط حمله خود داشته است.

بیشتر بخوانید:

چرا پرسپولیسِ جدید خوب بازی نمی‌کند؟

در حالی کریستین اوساگوآنا خیلی زود در تیم جدیدش جا افتاد که معمولاً تیم‌های ایرانی مهاجمانی به خدمت می‌گیرند که زمان زیادی برای نشان دادن سطح توانمندی‌شان لازم دارند و بعضاً هرگز نمی‌توانند توانمندی‌هایشان را نشان دهند و بدون عملکرد خاصی از تیم‌هایشان جدا می‌شوند.

برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر سرمربیان استقلال و پرسپولیس در این مدت در دفاع از خریدهای جدید این دو باشگاه تاکید کرده اند که نفرات جدید برای هماهنگی با یک تیم به زمان زیادی نیاز دارند. برانکو در نشست خبری پیش از بازی با پدیده تاکید کرد بازیکنانی که تازه به تیمش اضافه شده اند حتی شاید به ۱۰ ماه زمان نیاز داشته باشند. وینفرد شفر هم در هفته‌های گذشته بارها بر زمان‌بر بودن هماهنگی بازیکنان جدید تاکید کرده بود. این در حالی است که خرید جدید ذوب آهن در واقع نقض کننده ادعای شفر و برانکو است. اوساگوانا در ۲۰ روز توانست خودش را به ترکیب ذوب آهن تحمیل و دو گل و یک پاس گل آسیایی در کارنامه اش ثبت کند.

پیش از این منصوریان در استقلال بازیکنان خارجی مثل رابسون جانواریو، سرور جباروف و پادوانی را استخدام و در نفت تهران هم پادوانی و آلویز نانگ را برای بازی در تیمش انتخاب کرده بود. بازیکنانی که نه تنها خیلی زود توانستند بعنوان بازیکنانی موثر و کلیدی خود را مطرح کنند، بلکه برای رسیدن به آمادگی و هماهنگی لازم با تیم زمان زیادی هم نیاز نداشتند و در همان اولین بازی‌هایی که داشتند توانمندی‌هایشان را نشان دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس