کد خبر 938442
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
دستگیری نمایه

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری ۳ متهم و اعتراف آنان به ۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان "گنبدکاووس" خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهارداشت: ماموران انتظامی گنبدکاووس پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی اعضاء یک باند کلاهبرداری با نام "باکلاس‌ها " شدند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: متهمان با راه‌اندازی یک بنگاه معاملاتی، از طریق ایجاد اعتماد و وسوسه کردن مال باختگان با پیشنهاد رقم‌های غیرواقعی، طعمه‌های خود را فریب داده و خودروها و املاک لوکس آنان را با ارائه چک‌های بی‌محل و استفاده از هویت جعلی خریداری می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر از اعضاء اصلی این باند حرفه‌ای دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از ارائه مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ۶ فقره کلاهبرداری به ارزش ۹۰ میلیارد ریال از طریق خرید و فروش ملک و خودرو در سطح شهرستان گنبدکاووس اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: شهروندان مراقب اینگونه افراد سودجو باشند و ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی، در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس