محسنی‌اژه‌ای نمایه

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: عملیات تروریستی اخیر در زاهدان، توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه طراحی و توسط کشورهای خود فروخته حمایت شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ابتدای نشست خبری امروز خود اظهار کرد: در ورود به دهه پنجم انقلاب مردم در 22 بهمن، دنیا را متعجب کردند و دوستان انقلاب را خوشحال و دشمنان را عصبانی و ناراحت کردند. به سهم خودم نهایت تشکر و از خدا طلب میکنم که بتوانیم خادم واقعی ملت و نظام باشیم.

بیشتر بخوانید

احضار سفیر پاکستان به وزارت امور خارجه

ردپای جاسوسان در حادثه تروریستی زاهدان

وی با تسلیت به سپاه پاسداران و خانواده شهدای حادثه تروریستی زاهدان ادامه داد: دشمنان این بزرگی را برنتافتند و خواستند که انتقام بگیرند و جمعی از پاسداران ما را به شهادت رساندند. این عملیات توسط سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه طراحی و توسط کشورهای خود فروخته حمایت شده است. نیروهای نظامی و انتظامی هرچه سریعتر عوامل را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: رهبر فرزانه پیشبینی کردند امسال 22 بهمن پرشورتر خواهد شد و همینگونه هم شد و وقتی بیانیه حکیمانه ایشان را می‌بینیم افتخار می کنیم که زیر پرچم ولایت فقیه هستیم و مسئولیت سنگینی را بر دوش خود احساس میکنیم. جفاست که انسان در خدمت این امام و امت نباشد و از خدا میخواهم که تا نفس داریم در خدمت این نظام و مردم باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس