هاکی

یکی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان بدون اینکه اختیاری داشته باشد از نام وزیر برای حمایت از یک کاندیدا در انتخابات فدراسیون هاکی استفاده کرده که بدون تبعات نخواهد بود.

به گزارش مشرق، یکی از فدراسیون‌هایی که به خاطر اعمال قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها رئیس خود را از دست داد و صندلی او فعلاً خالی مانده، فدراسیون هاکی است که مرحوم بهرام شفیع نه تنها این مسئولیت را از دست داد بلکه به واسطه فشارها و استرس‌هایی که به وی وارد شد دارفانی را به دلیل ایست قلبی وداع گفت.

پس از درگذشت بهرام شفیع وزارت ورزش یوسف اباذری را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کرد تا زمینه برگزاری انتخابات این فدراسیون را فراهم کند. براساس برنامه اعلام شده از سوی این وزارتخانه قرار است انتخابات ریاست فدراسیون هاکی روز ۲۱ اسفندماه برگزار شود تا رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:

برای حضور در این انتخابات علی اصغر طهماسبی، فاطمه ابوالقاسمی، رمضانعلی دولو، اکبر قاسمی، حسین شهریاری، مسعود مختاری، یدالله غیاثیان، بهرام قدیمی، احمد کاظمی، مرتضی یحیی‌پور و علی یاورعزیزپور ثبت نام کرده اند.

درحالی که برخی گزینه‌های ریاست در تلاش هستند تا رای اعضای مجمع را برای خود حفظ کنند، یکی از این نامزدها که سوابق دانشگاهی هم دارد در تلاش است تا از طریق یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش رای اعضای مجمع را بگیرد.

این گزینه در تازه‌ترین اقدام خود از مقام مسئول در وزارت ورزش خواسته تا در تماس با روسای هیات‌ها به آنها اعلام کند وی گزینه وزارت ورزش است. این مقام مسئول در وزارت ورزش هم در تماس با برخی روسای هیات‌ها و اعضای مجمع اعلام کرده که کاندیدای مورد نظرش مد نظر وزیر ورزش نیز هست و نظر مسعود سلطانی فر هم این است که این نامزد رئیس فدراسیون هاکی شود!

این درحالی است که کسب اطلاع شد مسعود سلطانی فر به هیچ عنوان چنین توصیه‌ای نداشته و همانطور که بارها تاکید کرده است دخالتی در انتخابات فدراسیون‌ها نخواهد داشت. با این حال این مقام مسئول از نام وزیر سوء استفاده کرده است.

در این مورد گفته می‌شود دلیل حمایت این مقام مسئول در وزارت ورزش از این کاندیدا به خاطر نفوذ نامزد مورد نظر در یکی از دانشگاه هاست و ظاهراً وعده داده شده که برای گرفتن مدرک دکترای مقام مسئول رایزنی‌هایی از سوی نامزد حضور در انتخابات صورت خواهد گرفت تا وی به راحتی بتواند مدرک دانشگاهی اش را دریافت کند!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس