سرلشکر جعفری

سپاه پاسداران مصصم تر از گذشته در ادامه راه شهیدان والامقام ضمن صیانت از امنیت و مرزهای میهن عزیزمان انتقام خون این شهیدان مظلوم را از دشمنان خبیث و وابسته به اردوگاه استکبار جهانی خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، در پی حمله انتحاری شامگاه گذشته (۲۴ بهمن ماه) به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام در محور خاش- زاهدان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی گردید، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت وحشیانه تروریستی شامگاه گذشته که منجر به شهادت ۲۷ تن از برترین فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجروح شدن جمعی دیگر از حافظان امنیت و مرزهای میهن اسلامی، آنهم تنها ۲ روز پس از حماسه معجزگون حضور دهها میلیونی ایرانیان انقلابی، فهیم و زمان شناس گردید، حکایت از تاثیر سیلی سخت مردم ایران به سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و تروریسم آمریکایی و اقدام شیطانی آنان در انتقام از این شکست تاریخی و ماندگار دارد.

بیشتر بخوانید:

دستگاههای مسئول بر این جنایت تمرکز و موضوع را با جدیت دنبال کنند / پیگیری قصور احتمالی حادثه تروریستی زاهدان وظیفه سپاه است

حمله تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در سیستان و بلوچستان/۲۷ نفر به شهادت رسیدند +عکس و فیلم


از دولت برادر پاکستان و نهادهای امنیتی و ارتش این کشور همسایه انتظار است با تشدید اقدامات و تدابیر امنیتی در مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران، عرصه را بر تروریست های تکفیری و مزدور دشمنان دو ملت، تنگ و با برخورد قاطع با آنها امکان هرگونه اقدام ضد امنیتی و مخاطره انگیز را از آنان سلب نماید.

با محکومیت شدید این جنایت تروریستی، شهادت پاسداران و بسیجیان این حادثه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور و مجاهد استان اصفهان تبریک و تسلیت عرض نموده و اطمینان می دهیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راسخ تر و مصصم تر از گذشته در ادامه راه و آرمان شهیدان والامقام ضمن صیانت از امنیت و مرزهای میهن عزیزمان انتقام خون این شهیدان مظلوم را از دشمنان خبیث و وابسته به اردوگاه استکبار جهانی خواهد گرفت.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • امیرکبیر معاصر IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    48 42
    باید با دیپلماسی حلش کنیم ، به نظر بنده که باید ظریف رو بفرستیم با جیش العدل یه مذاکره برد - برد انجام بده .
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      38 6
      برادر فرمانده ، شما که می دانید پاکستان چند وقت پیش از ال سعود یه شتیل و دلار حسابی گرفت . فکر میکنید امریکا و ال سعود به کسی پول مفت میدهند ؟ این پول ها ، حق السکوت و حق همراهی با تروریست های وهابی و داعشی است
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    5 20
    هه هه...پاکستانم گفت چشم!
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    5 1
    باشه
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    10 1
    نه خیر. حسام الدین آشنا فرمودند ما در چرخه خونین و باطل انتقام نخواهیم افتاد! یعنی سپاه برو کشکت را بساب.
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
      51 11
      بچه آشنا رو بفرستید بره مرز نگهبانی .
  • محسن IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    35 9
    پاکستان هیچوقت اقدام موثری برای جلگیری از ورود تروریست ها به کشور ما نکرده و نخواهد کرد. فقط انتقام سخت از تروریست ها و پاکسازی افراد نفوذی ها در کشور.
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
      1 0
      بعلاوه بمباران مواضع تروریستها حتی اگر در لاهور وکراچی باشد
  • سعید IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    33 10
    از همسایه هم شانس نیاوردیم
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    40 4
    حرف کافی نیست. باید چند موشک به عمق خاک پاکستان زده شود تا پاکستانی ها بفهمند ایران با کسی شوخی ندارد و اگه عرضه ندارن تروریستها رو نابود کنند ما اینکار رو میکنیم
  • DE ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    35 7
    هم پاکستان هم افغانستان لازم است تدابیر امنیتی را برقرار کنند. مرزها را کاملا مین گذاری و کنترل الکترونیکی کنید تا هرکس قصد پلیدی داشت خودش نابود بشه.
  • حق گو و واقع بین NL ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    33 8
    درود خدا بر شما سپاهیان دین خدا ، درود به سرداران سپاهی شجاع و مومن ایران اسلامی و رحمات خداوند متعال بر شما مجاهدان دل خسته و تن خسته سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) و همه مجاهدان جبهه مقاومت در تمامی محورهای مقاومت در ایران و منطقه ، برادران سپاهی حماسه های شما دلیر مردان در برابر عمله اکره های دشمنان زبون اسلام و ایران و در برابر آمریکای خونخوار و رژیم غاصب اسرائیل رسیده است
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    17 6
    ادمین جان مادرت منشر کن ...!!!! این اتفاقات نتیجه ی انفعال و تناقض های اجرایی و سیاست گذاری داخلی و خارجی ماست...این اتفاقات به خاطر وضعیت ملوک الطوایفی در تمام عرصه هاست...و البته سکوت و همداستانی و حاشیه ی امن عده ای در داخل با دشمنان خونی ایران..!!! و نکته ی دوم اینکه تا کی می خواهیم به این بیانیه ها بسنده کنیم؟! فراموش کردید در زمان احمدی نژاد مرزبانی پاکستان نیروهای پلیس ما رو که در تعقیب تروریست ها بودند ، بازداشت کردند؟! چه نتیجه ای می شود گرفت؟! آیا دست بسته هستیم و از پاکستان می ترسیم؟! چرا اقدامات نرم انجام ندادیم؟ ایران باید کمربند انسانی حامی خودش در دوسوی مرز داشته باشد...باید هزینه ی این اقدامات بالا برود...باید جوابش با شدت داده شود و عقبش زده شود..و الا بنشیند و نتایج منفی و خروجی کنفرانس های ورشو را ببینید...باید سیاست مشت آهنین اتخاذ بشه...باید مثل دولت چین کنترل شدید و هم محسوس و هم نامحسوس روی مدارس دینی داشته باشیم..این وسط اف.ای.تی.اف و پالرمو هم داستانی هه..دشمن شمشیر و از رو بسته...برجام داخلی و با ملت امضا کنید.....و با مردم صادق باشید...اون موقع می بینید مردم پای کار هستند....مسوول جمهوری اسلامی باید کنار بهشت زهرا سکونت کنه نه در ونک به بالا .....مردم ازین رفتارها ، انحصارها،ویژه خواری ها و امتیازها متنفر هستند....از دیگران درس بگیریم تا دیر نشده....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    2 6
    منافقین وضد انقلاب فقط زبان زور را درک میکند و البته دیپلماسی منطقی و درک طرف پاکستانی هم می تواند موثر در ریشه کردند عوامل تروریستی که در خاک ان کشور مستقر هستند تاثیر گذار باشد البته به نفع منافع مشترک دو همسایه میباشد با جمع اوری و تسلیم اعیادی شرور و تروریستی که از خارج دستور می گیرند باعث رونق اقتصاد وابادانی دو کشور می گردد... با همکاری مرزبان های دو کشور عوامل نا امنی در مرزها را تحت تعقیب و دستگیر و از تکثیر اشرار و مزدوران دست پخت سیا امریکا هستند و این امر ضمن اینکه از قدیم با حسن هم جواری با کشور پاکستان فقط با همکاری نظامی وامنیتی ایران و پاکستان با کنترل تردد در طول مرز ها امکان پذیر خواهد گردید .... وباعث پیشگیری از خرابکاری تروریست های ضد صلح و ارامش در مرز های مشترک می گردد
  • US ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    5 5
    انتقام موشکی یا اعزام نیروهای ویژه صابرین سپاه و نوهد ارتش برای سرکوب تروریست ها در عمق خاک پاکستان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس