کد خبر 936836
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
افق نو نمایه

وزارت خزانه‌داری آمریکا ۹ فرد و ۲ مجموعه ایرانی از جمله عوامل مرتبط با کنفرانس افق نو را تحت تحریم قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از الحدث، وزارت خزانه داری آمریکا ۹ فرد و ۲ مجموعه ایرانی را در لیست تحریم‌ها ی خود قرار داد.

براساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، حسین عباسی، مجتبی معصوم پور، میلاد میرزا بیگی و حسین پرور از شرکت «نت پیگرد سماوات» و همچنین حامد قشقاوی، غلامرضا منتظمی، نادر طالب زاده، زینب مهنا طالب زاده، محمد باقر شیرین کار، که به ادعای آمریکا با سازمان جنگ الکترونیک و دفاع سایبری سپاه ارتباط دارند، تحت تحریم قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

واکنش آمریکا به کانال مالی ویژه اتحادیه اروپا با ایران

براساس این گزارش، «سازمان افق نو» و شرکت نت پیگرد سماوات نیز به عنوان دو مجموعه ایرانی در لیست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

خزانه داری آمریکا در بیانیه خود آورده است که سازمان افق نو و ۴ فرد مرتبط با آنکه مورد حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است وکنفرانس‌های بین المللی برگزار می‌کند به خاطر تلاش برای به کار گیری و جمع آوری اطلاعات از مهمانان خارجی حاضر در این کنفرانس در لیست تحریم قرار گرفته است. همچنین یک نهاد و ۵ نفر دیگر نیز به خاطر فعالیت‌های مخرب سایبری و تلاش برای هدف قرار دادن مقامات فعلی و پیشین دولتی و نظامی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته‌اند.

«استیو منوچین» وزیر خزانه داری آمریکا در ادامه بیانیه آورده است؛ آمریکا در حال اتخاذ اقداماتی علیه عوامل و بازیگران عملیات‌های سایبری و مخفی ایران، که آمریکائیها را در داخل و خارج از مرزها هدف حملات سایبری قرار می‌دهند، می‌باشد.

در این بیانیه همچنین امده است؛ آمریکا سازمان افق نو را به خاطر حمایت از نیروی قدس سپاه پاسداران تحریم کرده است.

خزانه داری آمریکا مدعی است که عوامل کنفرانس افق نو از مهمانان خود اطلاعات مضر جمع آوری می‌کنند و می‌گوید که در کنفرانس‌های خود احساسات ضد یهودی و انکار هلوکاست را ترویج می‌کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس