نتانیاهو نمایه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وجود روابط سری و مخفیانه میان این رژیم و تمام کشورهای عربی به جز یک کشور اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو پیش از سفر به کنفرانس امنیت و صلح در ورشو لهستان اظهار داشت اسرائیل با تمام کشورهای عربی به استثنای سوریه روابط حسنه دارد. بر اساس آنچه در حساب شخصی وی در توئیتر آمده است، نتانیاهو اعلام کرد روابط با کشورهای عربی بسیار خوب است و در طول زمان در حال بهبود بوده است.

وی مدعی شد اسرائیل هر روز علیه ایران و فعالیتش در منطقه کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدار مخفیانه وزیرخارجه عمان و نتانیاهو+فیلم

عقب‌نشینی به سبک نتانیاهو

نتانیاهو: روزانه علیه ایران اقدام می‌کنیم، حتی همین دیروز

پیشتر کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی از تماس‌های سری نتانیاهو با محمد بن زائد ولیعهد ابوظبی در پی امضای توافق هسته‌ای ایران و همچنین سفر رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به عربستان و دیدار وی با رئیس سازمان اطلاعات سعودی خبر داده بود.

خبر دیگر اینکه رادیو عبری زبان کان رژیم صهیونیستی گزارش داد شماری از وزیران اسرائیلی به شدت به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به سبب اظهاراتش درباره تخلیه روستای فلسطینی الخان الاحمر در شرق شهر قدس حمله کرده‌اند. این رادیو امروز چهارشنبه به نقل از این وزیران که اشاره‌ای به نامشان نکرده، آورده است نتانیاهو برای تخلیه (بیرون راندن ساکنان آن) روستای الخان الاحمر پیش از انتخابات آتی اسرائیل با هدف جلب رأی حامیانش برنامه‌ریزی می‌کند.

این وزیران صهیونیست که مخالف تخریب روستای الخان الاحمر فلسطینی نیستند، تنها با زمان آن مشکل دارند به طوری که گفته‌اند امکان تخلیه (تخریب) الاخان الاحمر در دسامبر ۲۰۱۸ یا ژانویه ۲۰۱۹ یا اکنون وجود داشته، ولی با آغاز نبرد انتخابات، نتانیاهو برای افزایش دستاوردهای سیاسی خود به ویژه میان شهرک‌نشینان (صهیونیست) تلاش می‌کند.

این وزیران از افیحای مندلبلیت دادستان کل خواسته‌اند مانع اجرای طرح‌های نتانیاهو به دلیل داشتن ابعاد و پیامدهای سیاسی که ممکن است بر روند و نتایج انتخابات تأثیر بگذارد، شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
    0 0
    حرف مفت زده. عراق و لبنان که دیگه همه میدونند با اسرایل نیستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس