مهناز افشار

باید منتظر ماند و دید دستگاه‌های نظارتی به انتشار این عکس توسط مهناز افشار چه واکنشی نشان خواهند داد؟ آیا امر بر سلبریتی‌ها مشتبه شده که فراتر از قانون هستند؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - فیلم‌های سینمایی که مهناز افشار در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر امسال بازی کرد، علی رغم اینکه نقش‌های متفاوت و تأثیرگذاری به او واگذار شد، اما افشار در متوسط‌ترین شکل ممکن آنان را ارائه کرد و از دریافت سیمرغ جشنواره بازماند، هر چند که همسرش، ادعای دیگری دارد.

بیشتر بخوانید:

«مهناز افشار» یک تنه «قسم» تنابنده را نابود کرد +عکس

اگر فیلم «متروپل» مسعود کیمیایی را دوباره مرور کنیم، در خط اصلی روایت فیلم، خاتون (مهناز افشار) وارد یک سالن قدیمی سینما به نام متروپل می‌شود و با سر و صورتی خونین، در گوشه‌ای از سالن به ستونی تکیه می‌دهد که از قضا ستون پشت سر افشار نقش پررنگی‌تر ازاین بازیگر در فیلم متروپل دارد. درواقع همین بازیگران بسیار معمولی و پر هیاهو هستند که در این سال‌ها باعث افت کیفیت سینمای بزرگانی چون کیمیایی شدند.

بیشتر بخوانید:

تبریک ناکام بزرگ جشنواره فجر به «الناز شاکردوست»

پرده اول

اما پس از آنکه بازیگر بی‌حاشیه‌ای همچون الناز شاکر دوست، که از هیاهو و پروپاگاندای مجازی فاصله دارد، موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کند و برای دومین سال پیاپی مهناز افشار در یک رقابت مهم سینمایی ناکام ماند، مشخص بود که این ناکامی در فضای مجازی بروز پیدا می‌کند.

توییت همسر افشار، پس از جشنواره فیلم فجر نشان می‌دهد، برخی از این چهره‌های نه چندان هنرمند و وابستگان آن‌ها، از هر فضایی برای جبران ناکامی‌های خود استفاده می‌کنند. آیا یک پایگاه خبری و یک خبرگزاری حق انعکاس، بازی هنرمندانه الناز شاکر دوست را در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر ندارند؟ اگر از بازیگر بی‌حاشیه‌ای که کارش را به درستی در یک فیلم ارزشمند انجام داده، حمایتی شود، آنرا می‌توان سیاسی تفسیر کرد و با جریان دیگری قیاس نمود؟

با این پیش‌فرض‌ها تبلیغ غیرقانونی نالوکسان توسط مهناز افشار، قبل از جشنواره فیلم فجر به خواست داریوش اقبالی (خواننده خارج نشین)، برای در معرض توجه قرار گرفتن، برای نزدیکتر شدن به سیمرغ جشنواره سی و هفتم نیست؟! اما قضاوت سینمایی و عادلانه داوران جشنواره سی‌و هفتم، مسیر هر سناریوی غیر سینمایی را برای دریافت سیمرغ توسط افشار مسدود کرد.

افشار نمی‌تواند سرخوردگی خود را از جشنواره فیلم فجر کتمان کند و در آخرین توییتش با مضمون "تجربه شخصی" ناکامی خود را در جشنواره فیلم فجر با واکنش معکوس نشان می‌دهد. او در این توییت می‌نویسد: عمیقاً باور پیدا کردم آدمی باید به آنچه اعتقاد دارد عمل کند حتی اگر به خاطر آن مورد نقد یا حمله قرار گیرد و حتی برای آن تاوان دهد. امروز در ابتدای دهه‌ی پنجم زندگی دیگر برای سوت و کف هیچ فرد و جریانی چیزی نمی‌گویم یا کاری نمی‌کنم.

سناریوی دوم

پس ناکامی در فجر، با توجه به واکنشی‌بودن این بازیگر در فضای مجازی، حدس انتشار پست‌های شاذ مرز شکن بسیار محتمل بود. یکی از ترفندهای مشهور سلبریتی‌ها این است که یکی از آنان از قانون تخطی کند و دیگران به حمایت از او برخیزند. این روش و شیوه عملیات مهندسی آنان، طی چهار سال اخیر بوده است. روایت فرهادی مجیدی و برخورد او با پلیس راه تبدیل به سوژه داغی برای سلبریتی‌ها شد و مهناز افشار به صورت طبیعی به این اتفاق، طبق همان فرمول عملیات روانی سلبریتی‌ها واکنش نشان داد.

بیشتری بخوانید:

مهناز افشار، تنها حامی قانون شکنی فرهادمجیدی در برخورد با پلیس راهور

اما بر خلاف دفعات قبل، افکار عمومی اینبار به جای حمایت، به فرهادی مجیدی تاخت و از سوی دیگر، سلبریتی‌ها منتظر بودند که رسانه‌های خارج از کشور به این رویداد واکنش نشان دهند و از یک برخورد پلیسی و کاملاً قانونی، پرونده‌ای سیاسی و هزینه ساز بسازنند.

اما در کمال تعجب، بی‌بی‌سی فارسی، روز شنبه ۱۰ دی ماه در برنامه شصت دقیقه به این اتفاق واکنش نشان داد و حدود ۱۵ دقیقه کارشناسان و گزارشگران این برنامه با نمایش نمونه‌های فرنگی، واکنش فرهادی مجیدی به پلیس را غیر مستقیم محکوم کردند و اینبار هم مهناز افشار و سایر همفکرانش تیرشان به سنگ خورد و در فضای مجازی حتی هواداران استقلالی مجیدی، از او حمایت نکردند.

مهناز افشار پای در راهی سخت نهاده است، راهی که تا متحمل هزینه‌های سنگین قانونی نشود، دست از این اقدامات مجازی خود برنخواهد داشت. همانطور که اشاره شد، واکنش فرهاد مجیدی به پلیس راهور یک عمل غیرقانونی است و توسط افکار عمومی ملامت می‌شود. مهناز افشار که در حمایت از عمل غیرقانونی مجیدی کارت باطلی را رو کرد، به فاصله چند روز بعد، دست به عمل غیرقانونی مشابهی می‌زند و پرتره احسان شعبانی از خودش را، بدون حجاب عرفی، در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کند. آیا اینکار را نمی‌توان تشویق اذهان عمومی به برداشتن حجاب رسمی برشمرد؟ اگر انتشار این پرتره، مصداق چنین عمل مجرمانه‌ای نیست، پس تفاوت مسیح‌علی‌نژاد با مهناز افشار در چیست؟

بیشتر بخوانید:

دستگاه‌های امنیتی و قضائی یک بار برای همیشه تکلیف مهناز افشار را مشخص کنند +عکس

باید منتظر ماند و دید دستگاه‌های نظارتی به انتشار این عکس توسط مهناز افشار چه واکنشی نشان خواهند داد؟ آیا امر بر سلبریتی‌ها مشتبه شده که فراتر از قانون هستند؟

بیشتر بخوانید:

افشاگری یک روزنامه از دستمزد سلبریتی‌ها: رضا عطاران یک میلیارد؛ حمید فرخ‌نژاد ۸۰۰ میلیون؛ مهناز افشار ۷۰۰ میلیون برای هر فیلم

خانم افشار! کجا با این عجله؟

اگر مهناز افشار انگلیس زندگی می‌کرد

مهناز افشار مجبور به عذرخواهی شد +عکس

حضور مهناز افشار در دادسرای تهران

درخواست مهناز افشار از دولت خاتمی برای خانه رایگان+عکس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 41
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    افراد رو از فالورهایشان بشناسید ایشون افرادی رو دنبال میکنن که غیر قابل قبولن
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      افشار دیگه چی کار باید بکنه که ممنوع التصویر بشه؟؟؟ و فیلمهاش نباید اکران بشه
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      83 14
      کلا بی محلی کردن برا اینا بدترین چیزه چون میخان به هر طریقی دیده بشن.به نظرم کلا بایکوتش کنن خودش دق میکنه میمیره خخخ
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      65 7
      البته از فیلمهایی که بازی میکنند هم میشه شناخت. منم اگر جای داورهای جشنواره بودم بعد از دیدن فیلم لس آنجلس تهران حتی اگه این خاپوم بهترین بازی تاریخ نقش اول زن رو انجام میداد بازم بهش رای نمیدادم. مسخره ترین فیلم با بازی مثلا بهترین بازیگرا
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      23 4
      سالادالویت....
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      32 8
      بارک الله مشرق افرین طیب الله انفاسکم...
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    45 29
    یاسین رامین چیزهایی رو نوشته که دقیقا افشار باهمین موارد به جوایزو بقیه چیزهامیرسید
  • نبی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    کمبود دیده شدن دارند. از این خوشگل تر ها دارند با حیا زندگی شون رو میکنند . کسی که زیبایی داره که جار نمیزنه که . البته که غیرت شوهرش هم مهمه !
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      84 14
      غیرت شوهرش در حد شیر خشک تاریخ مصرف گذشتست...
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      59 10
      خوشگل؟؟معیارت از خوشگلی را نمیدونم چیه...تازه سن هم که بره بالا......در حد میان سال،دیگه...
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      59 10
      واه ، مگه خوشکلن، به زور بوتاکس و‌ژل خودشون جوون نگه میدارن
    • ایرانی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      35 14
      حاجی این کجاش خشکله مادر فولاد زره هم اگه این همه عمل و ارایش کنه میشه ملکه زیبایی زیبایی به وجود ادمه نه به ظاهر این که خیلی معمولی هست با این همه تلاش
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    53 13
    هیچ فرقی باهم ندارند‌منتهی نقطه مشترکشان برخورداری از حمایت دولتی هاست
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    83 9
    میگن ادم باید تو چهل سالگی به پختگی عقلی برسه این خانوم!! تازه داره برمیگرده به مرحله نوزادی.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    62 8
    ... ببینید کی گفتم این بزودی یک گلشیفته دیگری خواهد شد!! نگید نگفتم....
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    32 47
    عکس نیست نقاشیه.از این نقاشیها تو صفحه الناز جونتون هم زیاد پیدا میشه:)
    • بانو IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      6 0
      متاسفم برای کسانی که فالوئر این سلبریتی های نخود مغز هستن. اینها اصلا ارزش وقت گذاشتن ندارن و یک ثانیه از عمر با ارزشتون رو صرف خوندن پستهای چرت و پرت این خانم و امثال این بازیگر رو نذارین.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    23 35
    البته جسارت نباشه ولی نقاشیه واقعی که نیست قابل پیگیری نمی باشد
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      33 14
      چه فرقی دارد؟ مهم انتشار تصویر بی حجاب است.
  • طاهره IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    50 15
    اینها مقصر اصلیش دستگاه قضائیه که برخورد محکم نمیکنه وگرنه بنی بشری جرات میکنه اینطوری عکس بی حجاب منتشرکنه و بعد راحت کار کنه در ایران و دستمزدهای نجومی بگیره؟؟؟؟ اینها حداقل ممنوع الکار هم نمی شوند معلومه تو این شرایط پرروترشده و اعمال خلاف قانون بیشتری هم انجام خواهند داد!!!
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    29 26
    به جای این حرفها فکر معیشت مردم باشید آخه کی توی این گرونی فکر اینهاست
  • امیر SG ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    47 14
    فمینیست هایی مانند تهمینه میلانی این مار را پروراندند. بهش کتاب دادند بخونه تا فکر کنه که خیلی چیز می فهمه.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    18 51
    شما وکیل وصی همه هستید ؟؟ آخه به شما چه؟؟
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      32 12
      لابد برای ما عکسش را گذاشته که ببینیم دیگر! اگر برای خودش بود که آن را علنی نمی کرد!
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    51 11
    مشخص است که هدف سلبریتی ها نبرد با اسلام است. می خواهند به هر شکل ممکن این نفرت را ابراز کنند. مخصوصا سلبریتی های شکست خورده ای که برای دیده شدن هر کاری ممکن است انجام دهند.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    46 5
    مهناز افشار رم کرده
  • ناشناس IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    47 10
    ظاهرا" حفره های حقارت این بازیگر بی سواد، آنقدر زیاده که براحتی با این خود نماییها و لجن پراکنی ها هم پر نمیشه.
  • موسوی IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    41 10
    یک طوریش میشه... کلا فکر میکنم نیاز به روان پزشک داره
  • ناشناس IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    41 6
    درد و بلای افراد ارزشمند و مفیدی مثل نرگس کلباسی، بخوره توی سر سلبریتی های بی سوادی مثل مهنازافشار که به هر شکل مشمئز کننده ای فقط و فقط می خواهند دیده شود.
  • علی اکبر IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    37 5
    من از مهناز افشار ودیگر سلبریتی ها بسیار متشکرم که کمک کردند اذهان عمومی باطن جریان نفاق را بشناسد و تکلیف خودش را با این پیام آوران جهل وتاریکی وفساد مشخص کند
  • بصیرت IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    53 8
    اقدامات این بی حیا از دو حالت خارج نیست : 1- یا دارد به خاطر مشکلات مالی همسرش فضا را جوری تنگ میکند که با همسرش از مملکت خارج شوند . 2- یا مستقیما با دستور دارد پروژه مسح علینژاد 2 را مدیریت میکند . در آخر اون سکانداران وزارت ارشاد که این خانم را ممنوع التصویر نمیکنند میگویم روز قیامت با امثال همین خانم محشور خواهید شد . بی غیرتها .
  • farnam US ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    22 8
    فرقی ندارند هر دو تا شون بسیجی ها رو سر کار گذاشتن
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
      8 4
      بارک الله مشرق افرین طیب الله انفاسکم...
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    19 7
    چرا به اینها اینقدر بها می دهید
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    22 8
    مسیح نژاد شرشو کند و رفت ولی این مونده تا مخ شماها رو بخوره؛ گندش کردن خر کنه و غرغر کنه و اعصاب خرد کنه! نه اصالت و عرق وطن دارن و نه دلشون واسه کسی سوخته دولپی خوردن مونده ضربه بزنند به مردم و دبرو که رفتی انور بخور بخور شروع شده!
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    20 8
    مشرق تو رو جون هر کی دوست داری اینقدر به این میدون نده! یکی از عوامل دریده تر شدن این خس و خاشاکها شما مشرقیها هستید! هر ... فوری دو ساعت بعد روی سایت شماس!
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    21 4
    سلام خانم افشار گرامی واقعا ما چه اشتباهی می کنیم واقعا "ما زیاران طلب یاری داشتیم خود غلط بود آن چه می پنداشتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟" شما همه چیز را فقط برای خودتون میخواهید فقط به یاد روزهایی بیافتید که برای انتخاب شدن برای بازی در فیلم چه شبانه روزها دعا نکردید؟؟ حالا که سوار شدید چه شما چه فرخ نژادها دیگه یادتون رفته زمانی که پیاده و در حال التماس بودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    11 9
    بارک الله مشرق افرین طیب الله انفاسکم...
  • ت ی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    9 19
    چرا اینهمه به ننه مهناز میدان میدن مگه این کیه حجابتو بچسب نمیخواد وکیل دیگرون بشی
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    3 40
    چرا این مملکت به این روز افتاده که حتی به(دختران،خواهران،خانمها،زنان،مادران)خودشون چنین فحاشی وبی احترامی میکنند!!!؟؟؟وای براین مملکت که حقش هربلای زمینی واسمانی که به سرش امده-پیامبران حتی برسر روسپیان دست نوازش میکشیدند تالکه ننگ بیشتر نشود
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
      9 0
      عین آشنا حرف میزنی!
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    24 8
    کاربه جایی رسیده که بی هویت هایی مثل این فرد ادعای ادمیت دارند تقصیر ماست که به این ها اجازه وجود وخودنمایی دادیم
  • CA ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    3 0
    مسیح نه! مصی!
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    9 1
    با پسری ازدواج کرده که سن بچه شو داره
  • DE ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    15 2
    کشف حجاب مجازی مهناز افشار، چه تفاوتی با رفتارهای مسیح‌علی‌نژاد دارد؟این اجق وجق هم آخرش مسیحی میشه .
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
      10 2
      نه عزیزم. مسیحیت هم حجاب را واجب می داند. این مسیحیت مدرن شده چیزی جز شیطان پرستی به اسم مسیحیت نیست.
  • کامیار IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    2 11
    آخه مومن من چه به توچه به ماچه؟ خودتون اینهاراسلبریتی میکنید بعدمثل بادبادک سوراخ میکنید
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
      10 1
      به من چه در اسلام وجود ندارد.کسی که نسبت به جامعه اش بی تفاوت است مسلمان نیست
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    2 5
    حکومت اسلامی، اگر شکم مردم رو سیر کرد و فقر رو ریشه کن کرد، همه امامزاده خواهند شد. مشرق جان، میشه بفرمائید چند نفر از کارگرهای این مملکت، بالای خط فقر 3.500.000 تومانی حقوق دارند؟
  • شوشی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    6 0
    فرقش اینه ایشون با پول نظام و مردم این کارا رو میکنه اون با پول غربی ها
  • مریم FR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    8 1
    این مهناز افشار خیلی تلاش کرده مثلا متفاوت باشه ولی پایه فکری و سوادش خیلی ضعیفه....لابد عقده هاش لبریز شده چند وقت دیگه هم تو بی بی سی یا صدای امریکا یا منو تو ...میبینیمش داره سخنرانی میکنه و خودی نشون میده
  • ا IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    7 3
    این عجوزه نمیدونم ازجون مجریان قانون چی میخاد
  • سعید FR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    2 8
    اها مهناز افشار چون کشف حجاب کرده الان اخی شده و اصلا بازیگر نیست کلا سینما رو نابود کرده سوراخ لایه اوزون هم تقصیر مهناز افشار هست گرونی و دلار و اف ای تی اف هم مقصر اصلیش مهناز افشاره. خجالت بکشید بابا شما چقدر رو دارید اخه
  • سعید FR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    2 5
    فقط هم نظرایی که باب میلتون هست رو نمایش بدید شما دیگه کی هستید چقدر وقیح هستین اخه
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    8 1
    قیافه هم نداره
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    3 0
    مهنازافشار= گوگوش بعدازانقلاب.
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    5 0
    خانم افشار از شما این کارا بعید هست. شما این کار یک تعداد احمق را شاد میکنی. البته که شما هم از این احمق ها هستید که این کار را میکنید. شما در واقع برای من و تو و بی بی سی کار میکنید. و شباهت عجیبی به ریحانه فلاح ومسیح علینژاد دارید. مرگ بر اسراییل- مرگ بر آمریکا- مرگ بر انگلیس- مرگ بر آل سقوط.
  • عباس IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    2 0
    خدا شفات بده خانم افشار.
  • DE ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    3 0
    هنرپیشه هایی مثل این که همراه م. علینژاد هستند نباید حق بازی در فیلمهای سینماهای جمهوری اسلامی رو داشته باشند.
  • DE ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    4 0
    حسود هرگز نیاسود! دست رو دست بسیاره! این زن متکبر و بالا سن تاریخ مصرفش به ته رسیده ! فکر کرده کیه؟
  • DE ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    4 0
    یک قانون شکن که فقط رمان های الکی دلکی خونده فکر کرده خانم دکتر شده! خندیدیم ! استادش ته مانده میلانی باشه از این بهتر از اب درنمیاد! برای دنیای هنر این دوتا مایه شرم و خجالتن!
  • میم نون IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    استاد حسن عباسی یک کلیپ دارن به نام جامعه خوکی دیدنش رو توصیه می کنم بسیار جذاب و عالی هست و عاقبت زیاد شدن افرادی مثل بعضی سلبریتی ها رو در جامعه نشان می دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس