کد خبر 936240
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی لیبانیران، از توهین جدید صهیونیست ها به سیدحسن نصرالله خبر داد و نوشت:

تصویر بزرگ سید حسن نصرالله در میدانی در وسط تل آویو


شرکت ELA که در بخش بازیافت زباله فعالیت دارد این تصویر کاریکاتوری موهن را نصب کرده و برای تشویق صهیونیستها به بازیافت پلاستیک نوشته من بطری پلاستیکی را بازیافت نمی کنم. آنها خطاب به شهروندان فلسطین اشغالی نوشته اند نصرالله ١٢ سال در مخفیگاه زندگی می کند. پس تو چرا پلاستیک را بازیافت نمی کنی؟


لازم به ذکر است سیدحسن نصرالله تنها از انظار عمومی و جاسوسان کشورهای مختلف به دور است ولی به معنای زندگی زیر زمین نیست. مصاحبه بسیار طولانی با شبکه المیادین از یکی از آپارتمان های بزرگ و شیک ضاحیه انجام شده بود که دشمن اگر می توانست جای مصاحبه و پخش را تشخیص دهد دو سه برابر میزان لازم زمان در اختیار داشت تا تصمیم بگیرد و حرکت کند و موشک شلیک کند. اما نتوانستند.


نکته دیگر اینکه ضاحیه امروز از تمیز ترین قسمتهای بیروت است. در هنگامی که دولت لبنان درگیر بحران زباله بود شهرداری های ضاحیه (که در دست جریان حزب اللهی ها است) توانست خیابانها را از زباله پاک کند اما احزاب نزدیک به آمریکا و آنهایی که قبلاً با اسراییل همپیمان بودند و با دشمن اشغالگر همکاری می کردند، هیچ کاری نکردند و مناطق زندگی شان جهنمی از زباله بود.


همینطور لازم به ذکر است مسئولین محلی در جنوب لبنان (که از حزب الله هستند) به دنبال تاسیس کارخانه #بازیافت مشابه کارخانه بازیافت زباله در ایران هستند که با جداسازی مواد قابل بازیافت، علاوه بر بازیافت به تولید برق می پردازد.


نکته دیگری که جالب است بدانید، اینکه تصویر سید حسن نصرالله شاید تنها تصویری باشد که در فیسبوک و اینستاگرام بسرعت توسط الگوریتم هوش مصنوعی یا با گزارش افراد، شناسایی شده و حذف می شود. برای همین می بینید حتی شبکه ها و صفحه های لبنانی حامی مقاومت، صورت سید حسن را مات (بلور) می کنند. اما خود صهیونیستها هم تصویر ایشان را نشان می دهند، هم در شهر نصب می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    1 2
    کاش این تصویر توهین‌آمیز را مات می‌کردید
  • یه ایرونی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    اینها نشانه های ضعف و درماندگیه یک زمانی اسم محمد رسول خدا را مشرکان ممنوع کرده بودند اما سرانجام چه شد روزی که به امامت سید حسن نصر الله سید مقاومت در بیت المقدس اقامه نماز کنیم، دانسته می شود چه کسی ضعیف است و چه کسی نیرومند و متکی به قدرت خداوند الا ان نصر الله لقریب
  • ali IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    11 77
    خدا رحمت کنه آقای احمدی نژاد رو. می گفت آب رو بریز اونجا که ... این بی شرف های تمام تیرهاشون برای ترور سید حسن به سنگ خورده- اگه شکر نخورند چی بخورند. منطق این پنهان بودن هم بر می گرده به خوی وحشی گری این اسراپیلیهای کثیف که خودشون می دونند چه کثافتی هستند.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    خودت وشرکتت اشغال است مردیکه عوضی مرگ براسرائیل
  • اميد IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    15 99
    ههههه، خودشان زباله هاي تاريخ بشريتند و بزرگترين انسانها را مسخره مي كنند. انشالله در روزهاي آينده به زباله دان تاريخ خواهند پيوست.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    از سوزشش زیادشونه.... به هر حال عمر اسراییل آخراشه
  • سید IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    17 84
    انشاءاللّه به زودی فاضلابهای واقعی یعنی صهیونیست ها برای تبدیل شدن به کود بازیافت می شوند.
  • مجاهد IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    10 61
    اینم یه نمونه از عاجز بودن صهیونیست هاست . همین جایی که تصویر سیدحسن رونصب کردن با ترس و دلهره ازونجا رد میشن ...
  • شیما AE ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    11 85
    صهیونیست ها از عصبانیت و حسودی دارن دق می کنن
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    23 40
    از قدیم گفته اند قافیه چو تنگ آید شاعر به جفنگ آید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس