محسنی اژه ای

معاون اول قوه قضاییه در رابطه با شروط اتحادیه اروپا برای ایران، گفت: ما هیچ شرطی که با منافع و استقلال خودمان منافات داشته باشد را نمی‌پذیریم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: در چهل سال پیش معجزه‌ای در عصر حاضر واقع شد که آن نفس انقلاب اسلامی بود که همه ارکان شیاطین و سلطه گران را به لرزه در آورد و یک انقلاب واقعی نه تنها در کشور ما و منطقه، بلکه به معنایی در دنیا ایجاد کرد.

وی افرود: بعد از گذشت چهل سال، دشمنان ما هر سال و بلکه هر ماه انتظار می‌کشند این انقلاب به شکست بینجامد و امروز که چهل سال گذشته است، می‌بینم که این معجزه استمرار دارد که این خود یک پیام مهم و بزرگی است که چهل سال از انقلاب گذشته است و کوچکترین انحرافی از هدف اولیه شروع انقلابمان پیدا نکرده‌ایم و در مقابل دشمنان آگاه هستیم و استقامت داریم.

بیشتر بخوانید:

عکس / جلیقه زردها در راهپیمایی ۲۲ بهمن!

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: مردم ما این پیام را امروز به همه مستکبران جهان و در راس آن آمریکا، ترامپ و امثال ترامپ می‌دهند که ما در مورد عزت، شرف، استقلال، ملیت و نظام و اسلام خود حاضر نیستیم در مقابل هیچ‌یک از تهدیدها و فشارها کوتاه بیاییم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: فشار و ناراحتی هست؛ اما به دلیل استقلال، عزت، شرف، دفاع از انقلاب و اسلام در روز زمستانی و بارانی می‌بینید که مردم حضور پیدا کردند و با این احساسی که دارند علاوه بر اعلام وفاداری به ارزش‌ها، به یاوه گویی‌های دشمنان و مخصوصاً آمریکا و اسراییل و امثال آن پاسخ می‌دهند.

وی در رابطه با شروط اتحادیه اروپا برای ایران، خاطرنشان کرد: ما هیچ شرطی که با منافع و استقلال خودمان منافات داشته باشد را نمی‌پذیریم و فرقی نمی‌کند که اروپا شرط بگذارد یا آمریکا.

معاون اول قوه قضاییه بیان داشت: از این غلط‌ها خیلی کردند و نتیجه نگرفتند و این هم مثل مقاطع قبلی است و قطعاً ایران زیر بار حرف زور نخواهد رفت و یک پیام اساسی حضور مردم این است که ما زیر بار حرف زور نمی‌‎رویم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: چه آمریکا و چه اروپا باشد که بخواهد زور بگوید ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود و اهل منطق و فرهنگ است و هرچه در جهت منافع خودش و بشریت باشد می‌پذیرد و هرآنچه به ضرر منافع و مصالح کشورش باشد را نمی‌پذیرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس