کد خبر 936014
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
چلسی و منچسترسیتی

نبرد بزرگ هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با یک نتیجه عجیب همراه شد.

به گزارش مشرق، حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برتری عجیب ۶ بر صفر تیم فوتبال منچسترسیتی در خانه‌اش مقابل چلسی به پایان رسید.

در این بازی ورزشگاه اتحاد، سیتی در همان نیمه اول با ۴ گل آگوئرو در دقایق ۱۳ و ۱۹، استرلینگ در دقیقه ۴ و گوندوگان در دقیقه ۲۵ کار را تمام کرد و در نیمه دوم ابتدا آگوئرو با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۶، یازدهمین هت‌تریک دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس را رقم زد و از این نظر با آلن شیرر، رکوددار هت‌تریک در این رقابت‌ها برابر شد. در نهایت استرلینگ در دقیقه ۸۰ گل ششم میزبان را به ثمر رساند تا منچسترسیتی با این پیروزی تاریخی بار دیگر ۳ امتیاز از لیورپول پیش بیفتد و صدرنشین شود.

 

منچسترسیتی امشب در شرایطی در استادیوم اتحاد میزبان چلسی بود که برای بازگشت به صدر جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار حساس داشت. شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند تنها چهار دقیقه پس از شروع بازی به گل برسند. پاس عرضی برناردو سیلوا بعد از برخورد با داوید لوییز در مقابل رحیم استرلینگ قرار گرفت تا این مهاجم انگلیسی با یک ضربه تماشایی به طاق دروازه کپا، گل اول را به ثمر رسانده و تیمش را در خانه پیش اندازد.

لحظاتی بعد سیتی فاصله‌ای با زدن گل دوم نداشت اما سرخیو آگوئرو موقعیتی باورنکردنی را از دست داده و توپ را مقابل دروازه خالی به بیرون زد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۱۲، سرخیو آگوئرو موفق شد با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه دروازه چلسی را باز کرده و برتری تیمش را دو برابر کند.

طوفان سیتیزن ها ادامه یافت و این بار در دقیقه ۲۰ و روی اشتباه مرگبار راس بارکلی، سرخیو آگوئرو با تیزهوشی و موقعیت شناسی خود موفق شد دروازه چلسی را برای سومین بار باز کند. تنها ۵ دقیقه بعد، این بار ایلکای گوندوغان از پشت محوطه با ضربه‌ای تماشایی موفق به باز کردن دروازه چلسی شد تا کابوس آبی‌های لندن تکمیل شود.

این چهار گل در شرایطی به ثمر رسید که در هفته‌های اخیر سرخیو آگوئرو با به ثمر رساندن دو گل برابر نیوکاسل و آرسنال در ثانیه‌های ۲۴ و ۴۸، سریع‌ترین گل‌های این فصل لیگ برتر را به ثمر رسانده و باز کردن دروازه رقبا در سریع‌ترین زمان ممکن، تبدیل به عادت شاگردان پپ گواردیولا شده است.

سیتیزن ها برای بازگشت به صدر جدول علیرغم یک بازی بیشتر از لیورپول، نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند و روند بازی به شکلی است که تقریباً بازگشت چلسی غیرممکن خواهد بود و به نظر می‌رسد نبرد شانه به شانه سیتی و لیورپول همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس