برد پرسپولیس مقابل پدیده

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتری را شکست داد که شک ندارم در دور برگشت یقه خیلی از حریفانش را می‌گیرد.

سرویس ورزش مشرق – هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر در حالی به پایان رسید که پرسپولیس با برد برابر تیم رده دومی پدیده به صدر رفت و جای تیم سپاهان در پایان دور رفت لیگ برتر را از آن خود کرد.

فرشاد پیوس در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار تیم پرسپولیس و پدیده اظهار داشت: پرسپولیس گرچه در این دیدار برنده شد ولی بخشی مهمی از این برد را مدیون آمادگی بالای علیرضا بیرانوند است. تیم پدیده با اینکه در تهران و خانه حریفش به زمین رفته بود بارها و بارها توانست خودش را به پشت یا درون محوطه ۱۸ قدم پرسپولیس برساند و اگر هوشیاری و واکنش‌های به موقع علیرضا بیرانوند نبود امکان داشت اتفاقات دیگری در دیدار اول دور برگشت رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس نیم فصل دوم را با صدرنشینی آغاز کرد +عکس، فیلم و جدول

وی ادامه داد: با این همه برد در ابتدای دور برگشت به ویژه در دیدار با یکی از رقبای جدی برای قهرمانی اتفاق مهمی بود که تیم پرسپولیس برای خودش رقم زد. این برد به موقع، حاصل تلاش همه بازیکنان تیم بود و نمی‌توان آن را به حساب یک یا دو نفر گذاشت. چون در زمان‌هایی که تیم پدیده حمله می‌کرد تا به گل برسد و یا می‌خواست گل‌های خورده را جبران کند تک تک بازیکنان پرسپولیس با جان و دل از دروازه شان دفاع می‌کردند.

مهاجم اسبق پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس در این بازی میانه زمین را به تیم پدیده داد که این اصلاً خوب نیست. تیمی که می‌خواهد عنوان قهرمانی اش را تکرار کند نباید به راحتی توپ را در میانه زمین از دست بدهد. البته فکر می‌کنم در دیدار اول دور برگشت این اتفاقات طبیعی باشد. ضمن اینکه سروش رفیعی هم هنوز با دیگر نفرات تیم هماهنگ نشده است چون در این بازی هم مانند روزهای اوجش در پرسپولیس بازی نمی‌کرد. بشار رسن هم وقتی به زمین آمد بشار نیم فصل اول نبود.

پیوس ادامه داد: پرسپولیس خوب موقعی به گل رسید و بهتر این شد که توانست در ادامه گل دوم را هم زود بزند. با همان دو گل نیمه اول را گرفت و در نیمه دوم فرصت این را پیدا کرد که روبروی تیم خوب پدیده از گل‌هایش به درستی دفاع کند. البته معتقدم هر تیمی غیر از پرسپولیس بود تاب این همه حمله از سوی پدیده را نمی‌آورد. گرفتن ۳ امتیاز از این پدیده کار هر تیمی نیست.

وی یادآور شد: سازمان دفاعی و دروازه بان پرسپولیس در این دیدار بدون اشتباه عمل کردند و ممکن بود با اولین اشتباه کلید اتفاقات بعدی بخورد که از این نظر باید به خط دفاعی پرسپولیس نمره بالایی داد. هر چند که در فاز حمله پرسپولیس بد عمل نکرد ولی آنچه باعث شد حملات پرسپولیس خیلی کمتر از پدیده باشد به ناهماهنگی میان هافبک‌های تازه وارد با خط حمله بر می‌گشت. این هم در ادامه دیدارهای دور برگشت برطرف می‌شود.

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: باعث خوشحالی است که علیپور توانست گلزنی کند و روند خوبش را ادامه دهد. سیامک نعمتی هم نشان داد انگیزه‌های بالایی برای دور برگشت دارد. در کل فکر می‌کنم صدرنشینی به موقع بدست آمد و پرسپولیس بهترین استفاده را از هفته‌ای که سپاهان نتیجه نگرفت برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس