کد خبر 935417
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
برداشت گاز ایران از میدان مشترک پارس جنوبی افزایش می‌یابد

استاندار بوشهر با اشاره به روند پیشرفت در عرصه پارس جنوبی گفت: با تلاش متخصصان داخلی اکنون به جایی رسیده‌ایم که در زمینه برداشت از ذخائر میدان گازی پارس جنوبی در حال پیشی گرفت از کشور قطر هستیم.

به گزارش مشرق، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی در دشتستان با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهای شیرینی است که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شد.

وی با بیان اینکه در ۴ دهه انقلاب اسلامی تحولات مهم و شگرفی ایجاد شده افزود: در ۴ دهه پس از دهه انقلاب برنامه‌های مهمی در راستای توسعه و پیشرفت کشور محقق و دستاوردهای آن در نمایشگاهها در سراسر کشور ارائه شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت تکمیل پارس جنوبی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء

استاندار بوشهر بیان کرد: مشکلات و تنگناها نایده نمی‌گیریم ولی دولت با مشکلات گوناگون مواجه و یکی از این مشکلات این بود که سران کفر از برجام خارج شدند و تحریم‌های ظالمانه‌ای بر ایران تحمیل شد.

گراوند با اشاره به اینکه خدمات دولت از سوی معاندان سیاه نمایی می‌شود گفت: تربیون‌هایی علیه نظام و دولت فعال است که می‌خواهند خدمات دولت و نظام را کم رنگ و سیاه نمایی کنند و متاسفانه برخی تربیون‌های داخلی هم تلاش می‌کنند تا خدمات برجسته نظام را کم رنگ کنند.

وی، از تحولات مهم ایجاد شده در استان خبرداد و تصریح کرد: در بخش‌های توسعه‌ای تحولات بزرگی رقم خورده و دولت کم‌کاری نداشته و با مشکل بیکاری همچنان دست و پنچه نرم می‌کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت در حل مشکلات حرکت کرده است خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات، سازندگی در کشور متوقف نشده است هر چند به این توسعه راضی نیستیم و می‌توانیم شتاب بیشتری به توسعه کشور بدهیم و شراط آن این است که همه باهم اتحاد و همدلی داشته باشیم.

گراوند با تاکید بر مشارکت همگانی با ندای وحدت در کمک به توسعه کشور افزود: هر حرف و صحبتی که در مسیر نفاق باشد خلاف انقلاب است و همه جناح‌های سیاسی باید با نگاه همدلی و اتحاد زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه دولت با نگاه بلند خود یک لحظه توسعه کشور را متوقف نکرده است تصریح کرد: در ایام دهه فجر ۱۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه توسط دولت در نقاط مختلف کشور افتتاح می‌شود و این رقم بسیار بزرگی است که با وجود همه مشکلات این امر محقق شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به مجاهدت‌های خاموش در عرصه صنعت نفت گفت: با تلاش متخصصان صنعت نفت کشور اکنون به جایی رسیده‌ایم که در زمینه برداشت از ذخائر میدان گازی پارس جنوبی در حال پیشی گرفت از کشور قطر هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
    1 1
    پیشی گرفت یعنی گربه گرفت؟
  • سید رضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
    0 0
    سبقت در خام فروشی نفت ! بجای تبدیل آن به مواد پتروشیمی ، با دهها برابر قیمت !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس