شهید ابراهیم هادی

نشست رسانه‌ای همایش یزرگداشت شهید ابراهیم هادی برگزار شد؛ ۲۵ بهمن ماه تاریخ اختتامیه این همایش است.

به گزارش مشرق، نشست رسانه‌ای «همایش شهید ابراهیم هادی و ۳۰۰ شهید کانال کمیل و حنظله» صبح امروز در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه با حضور سید محمد محمدی دبیر این همایش و محسن عمادی مدیر انتشارات عماد برگزار شد.

سید محمد محمدی در این نشست با اشاره به ویژگی‌های خاص شهید ابراهیم هادی و استقبال جوانان از او گفت: شناساندن و شناختن شهید ابراهیم هادی برای ما یک وظیفه است و یکی از راه‌های مقابله با هجمه‌های دشمنان در این روزهای سخت است. مسئولان ما نباید فراموش کنند که ابراهیم‌ها به دلیل آسایش ما و ملت غیورمان، جان خود را فدا کرده‌اند درحالی‌که می‌توانستند در کنار خانواده خود باشند.

در این زمینه:

امر به معروف را از «ابراهیم هادی» بیاموزیم +فیلم

فیلم / همراهی خواهر شهید هادی با دختران انقلاب

نخستین جشنواره مردمی شهید «ابراهیم هادی» برگزار می‌شود

وی ادامه داد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان، ۲۵ بهمن ماه در سالن وزارت کشور اختتامیه این همایش برگزار می‌شود.

محمدی افزود: تاکنون کتاب شهید ابراهیم هادی، ۱۳۸ بار در قالب یک میلیون نسخه به چاپ رسیده است و این نشان می‌دهد که شهید ابراهیم هادی در قلب یک میلیون نفر جا باز کرده است بنابراین شعار این همایش «ابراهیم هادی دل‌ها» انتخاب شد.

وی یادآور شد: این کتاب پرفروش‌ترین کتاب حوزه دفاع‌مقدس در سراسر کشور است. با آنکه هیچ کمک و حمایت دولتی از آن صورت نگرفته است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این همایش، از پانزدهم دی ماه تا ۲۲ بهمن ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند، گفت: در این همایش از یک آلبوم موسیقی با نام «میم مثل میهن» که درباره شهیدان مدافع حرم ساخته شده است، رونمایی می‌شود. همچنین کتاب شهید ابراهیم هادی به زبان‌های اسپانیایی، اردو، آذری و روسی رونمایی خواهند شد. همچنین در تلاش هستیم تا یکی از فیلم‌های ارزشی اکران شده در جشنواره فیلم فجر در طول اختتامیه این همایش اکران شود.

در بخش دیگری از این برنامه، محسن عمادی مدیر انتشارات اظهار داشت: در همایش شهید ابراهیم هادی، چند کتاب دیگر نیز رونمایی خواهد شد که یکی از آنها، کتاب «کامبوزیا» است که او از مخالفین سرسخت رژیم پهلوی بود و چهار سال قبل از انقلاب به شهادت رسید. کتاب‌های دیگر «من ادواردو نیستم» درباره شهید ادواردو آنیلی و کتاب «فرزندان مسجد» که به شهیدانی می‌پردازد که در مسجد کار فرهنگی انجام می‌دادند و کتاب «من زینبی‌ام» که به خاطرات یکی از مادران شهید می‌پردازد، رونمایی خواهد شد.

به گفته وی، این همایش از سال ۱۷:۰۰ تا ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس