به گزارش مشرق، تقی دژاکام خبرنگار و فعال رسانه ای در اینستاگرام خود درباره فیلم سینمایی " دیدن این فیلم جرم است" نوشت:

پیش‌نوشت:

بله، بله. مطمئن باشید داستان فیلم را لو نمی‌دهم.

اصل‌نوشت:

دیدن این فیلم جرم است نه به آن کولاکی است که یک عده خودشان را برای آن کشته‌اند، و نه آنقدر منفی که برخی عزیزان مثل حضرات سهیل کریمی عزیز و محمدحسین نیرومند بزرگوار فرموده‌اند.

از نقاط ضعف بازی و فیلمنامه مغشوش که بگذریم و نقاط قوتی چون فیلمبرداری و طراحی صحنه و موسیقی را هم که در نظر نگیریم، این فیلم فوران بغض فروخورده نسلی است که می‌بیند خیلی چیزهای اساسی دارد از دست می‌رود.

این نسل الزاماً و فقط حزب‌اللهی‌ها نیستند خیلی از کسانی که در گوشه و کنارمان هستند مصداق آنند کما اینکه خیلی از آنها که با توجه به ظاهر بسیار متفاوتشان در بخش‌هایی از فیلم، یکپارچه و همراه حزب‌اللهی‌ها دست می‌زدند که علی‌القاعده باید فقط دلسوزان خیلی انقلابی برای آن سکانس‌ها دست می‌زدند.

دیدن این فیلم جرم است فیلمسازی یک‌عده جوان آتش به اختیار است که حرف‌ها و آرمان‌هایش در سینمای لوس و مبله و تی‌تیش مامانی اینروزها نیست گویی این حرف‌ها چون عقده‌ای گلوگیرشان شده و حالا این‌طور شعاری و خام و پُر، بیرون ریخته است.

با این فیلم می‌شود مخالف بود اما بعید است کسی بخواهد این حرف‌های آوارشده #فیلتر شود کما اینکه این فیلم حتماً و به‌طور کامل و بدون سانسور اکران هم خواهد شد! هیچ‌کس نگران نباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس