روحانی نمایه

رئیس‌جمهور می‌گوید با امر و نهی و فیلتر، سؤال و شبهه رفع نمی‌شود.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

آقای روحانی در مراسم جایزه کتاب سال گفت: اگر همه قلم‌های عالم را بشکنند و زبان‌ها بریده شود، با همان اشاره هم شبهه ایجاد می‌شود و با هیچ سانسور و فیلتر ی قابل مبارزه نیست.


روحانی با تأکید بر اینکه در برابر سوال باید پاسخ دهیم و با امر و نهی و فیلتر، سوال و شبهه مردم رفع نمی‌شود، تصریح کرد: دوران انسداد گذشته و اگر هم نگذشته باشد، در دنیای امروز مشکلات را حل نمی‌کند و باید بر مبنای عقل، دانش، کتاب و گفت‌وگو حرکت کرد.


این اظهارات در حالی است که آقای روحانی و برخی دولتمردان من تبع وی، از یکطرف پاسخ سوال و شبهه و انتقاد را با ناسزا و اهانت و ترور شخصیت داده‌اند که «بزدل و ترسو و مزدور و کاسب تحریم، بی‌سواد، عصر حجری، تازه به دوران رسیده، کودک صفت، مفسد، عقب مانده، بی شناسنامه و…» خواندن منتقدان نمونه‌ای از آنهاست.


و از طرف دیگر با دادگاه ی کردن افراد و رسانه‌های منتقد و شکایت و قطع یارانه‌ها و… سعی کرده‌اند پرسش‌گران را ساکت و ساقط کنند و به نحوی دچار فیلتر نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    1 0
    دنبال جواب سئوال میگردی چرا جواب معلومه زنونابین
  • DE ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    1 0
    روحانی :در برابر سوال باید پاسخ دهیم و با امر و نهی و فیلتر، سوال و شبهه مردم رفع نمی‌شود.سئوال : پاسپورت عزت خانم چه شد ؟مگه شما نگفتی پناه میبرم بخدا که برای این بیشناسنامه ها عزت پاسپورتی نگیرم .کاری میکنم در اقتصاد که مردم به یارانه بگویند زکی و محتاج آن نباشند . جناب روحانی واقعا اینو درست قول دادی زکی به یارانه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس