کد خبر 934747
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
‌نمی‌خواهم به ونزوئلا خیانت کنم

رئیس جمهور ونزوئلا طی مصاحبه‎ای تلویزیونی با راشاتودی می‎گوید که نمی‎خواهد با موافقت کردن با خواسته آمریکایی‎ها به کشورش خیانت کند.

به گزارش مشرق، «نیکولاس مادورو» می‎گوید که نمی‌خواهد با موافقت با آرزوی آمریکایی‌ها برای تغییر حکومت در ونزوئلا، به مردم کشورش خیانت کند.

وی به راشا تودی گفت: برای من مهم نیست که در تاریخ چه سرنوشتی داشته باشم، اما یک خیانتکار نخواهم بود، یک انسان ضعیف نخواهم بود که به تعهدات خود در قبال مردمش پشت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مادرو در این مصاحبه گفته که اجازه نخواهد داد تا تاریخ از وی به عنوان یک خیانتکار یاد کند.

رئیس جمهور ونزوئلا روز دوشنبه نیز ضمن هشدار به کاخ سفید و برخی کشورهای اروپایی درباره برگزاری انتخابات، هرگونه مداخله خارجی در امور این کشور را رد کرد.

پیش از این برخی از کشورهای اروپایی به مادورو اولتیماتوم داده بودند در صورتی که تا ۸ روز زمینه را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراهم نکند، «خوان گوایدو» را به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا به رسمیت خواهند شناخت.

روز یکشنبه این مهلت ۸ روزه به اتمام رسید و مادورو طی مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی اسپانیا ضمن رد کردن هرگونه مداخله در امور کشورش گفت: ما در کشور خود زندگی می‌کنیم و اجازه مداخله در امور کشورمان را به هیچ طرفی نخواهیم داد.

حدود دو هفته پیش «خوان گوایدو»، رئیس مخالفان ونزوئلا بدون توجه به نتیجه انتخابات سال گذشته در این کشور خود را رئیس جمهور ونزوئلا خواند و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در اقدامی مداخله‌جویانه از گوایدو حمایت کردند.

در همین حال فرماندهان ارتش ونزوئلا حمایت خود از رئیس جمهور قانونی این کشور و اعلام و تأکید کرده‌اند که آماده مقابله با هرگونه مداخله خارجی هستند.

هزاران نفر از مردم ونزوئلا نیز روز شنبه با حضور در خیابان‌های این کشور حمایت خود از مادورو را اعلام کردند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    3 10
    حكومت مادورو مافيايي است و او عامل بدبختي و فلاكت مردم است و تنها يك طيف اقليت خاص از او حمايت مي كنند.
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    0 0
    دوران ابرقدرت ها بسر اومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس