آرم ارتش

معاون بازرسی ارتش گفت: ما در حوزه آموزش و ارتقای مهارت‌های اجتماعی و مسائل خانواده جلساتی را در سطح نیروهای مسلح و بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار و برای سه سال آینده برنامه‌ریزی کردیم.

به گزارش مشرق، امیر «محمد قراباغی» معاون بازرسی ارتش صبح دوشنبه در همایش شناخت آسیب‌های سربازی با اشاره به جنگ نرم دشمنان با هدف انحراف در اعتقاد و تضعیف ایمان جوانان کشور اظهار داشت: دشمنان ما امروز با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال دین‌زدایی از جوانان هستند.

وی با بیان اینکه جوانان ما امروز در حوزه فضای مجازی نیاز به آموزش و آگاهی دارند، افزود: حوزه فضای مجازی امروز در زندگی نسل جوان ما جاری و ساری شده است و ما باید برای پیشگیری از آسیب‌های این فضای گسترده، برنامه داشته باشیم و جوانان خود را آگاه کنیم.

معاون بازرسی ارتش گفت: ما در حوزه آموزش و ارتقای مهارت‌های اجتماعی و مسائل خانواده جلساتی را در سطح نیروهای مسلح و بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار و برای سه سال آینده برنامه ریزی کردیم تا در حوزه تربیت مربی، خودکفا شویم.

بیشتر بخوانیم:

مرجع رسمی اعلام معافیت، سازمان وظیفه عمومی است

امیر قراباغی تأکید کرد: جوانان ما اگرچه با هوش و با فراست هستند، اما باید برای آموزش آنان برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: در سطح یگان‌ها باید نسبت به مسائل جوانان توجه و اهتمام داشته باشیم؛ لذا باید با تعامل و هوشمندی و رفتار مناسب، سربازان را جذب سازمان کنیم؛ چرا که نوع اجرای دستورالعمل باید به گونه‌ای باشد که سرباز را به سازمان متمایل و نزدیک‌تر کند.

معاون بازرسی ارتش اضافه کرد: در رفتار با سرباز باید اعتقادات، مشکلات، باورها و عوامل برون‌سازمانی تأثیرگذار و مسائل عاطفی وی را مورد توجه قرار دهیم.

امیر قراباغی با بیان اینکه ما باید بر اعتقاد جوانان تأثیر مثبت بگذاریم، افزود: با کم‌رنگ شدن اعتقادات، زمینه برای رفتارهای ناهنجار افراد بیشتر می‌شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس