کد خبر 934221
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
نمکی نمایه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت اعلام کرد برای ادامه اجرای طرح تحول سلامت باید یک درصد از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده مجددا در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در تشریح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز ایرادات شورای نگهبان به طرح صندوق مکانیزه فروش مورد بررسی قرار گرفت اما همه ایرادات رفع نشد.

بیشتر بخوانید:

دو اشکال اساسی طرح تحول سلامت

نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: آقای نمکی وزیر پیشنهادی بهداشت نیز در جلسه امروز حضور یافت و توضیحاتی در مورد اقتصاد درمان، طرح تحول سلامت و پزشک خانواده ارائه کرد.

وی اظهار داشت: آقای نمکی تاکید کرد اگر مجلس می‌خواهد برای ادامه طرح تحول سلامت برنامه ریزی کند باید مجدداً یک درصد از درآمدهای حاصل از اخذ مالیات‌های بر ارزش افزوده در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    0 0
    آقای نمکی اگر راست میگی و صنفی به قضایا نگاه نمیکنی وبه فکر تامین جیب پزشکان از طریق بیمه های متفرقه مثل بیمه سلامت نیستی ....لطفا لطفا لطفا در این آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی که فرزندی مثل خودتان را به جامه صدارت نظام ارزش سالار تقدیم کرده ....یک یادگاری ....بله فقط یک یادگاری ....از خودتان بجا بگذارید و این ماده 113 قانون مدیریت خدمات کشوری را اجرا بکنید .....مجلس ماده 5 و 100 این قانون معظم را اجرا کرده .... تا با اجرای ماده 113 خیال مردم ایران راحت شده و هزینه های تحمیلی این صندوق من درآوردی غارتگر از سر تمام مردم ایران مخصوصا بازنشستگان و سازمان تامین احتماعی کوتاه گردد.....همین ...والله راه کار مییخواهید در خدمتیم ....نه اصلاح نه اصول ما ولایتمداریم .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس