سردار کمالی نمایه

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح،‌گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر فرزندان ایثارگران غایب به ازای هر درصد جانبازی و هر ماه آزادگی و رزمندگی از 12 روز کسری خدمت برخوردار می‌شوند.

به گزارش مشرق، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تمامی فرزندان ایثارگران اعم از غایب و غیر غایب، به ازای هر درصد جانبازی و هر ماه آزادگی و رزمندگی از ۱۲ روز کسری خدمت برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: این تسهیلات صرفاً به کارکنان وظیفه در حال خدمت تعلق می‌گیرد لذا همه مشمولین غایب تا تاریخ ۱۲ فروردین ۹۸ مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران مهلت دارند جهت بهره‌مندی از این تسهیلات خود را برای انجام خدمت دوره ضرورت به پلیس ۱۰+ معرفی کنند.

بیشتر بخوانیم:

خبر جدید در مورد جریمه ریالی سربازی

سردار کمالی تاکید کرد: کسانی که در تاریخ تعیین شده برای اعزام از سوی سازمان وظیفه عمومی حضور نیابند و مجدداً غیبت کنند از این تسهیلات محروم خواهند شد.

این مقام ارشد ستادکل نیروهای مسلح افزود: مشمولینی که در حال حاضر معافیت تحصیلی دارند یا افرادی که هنوز به سن مشمولیت نرسیده‌اند در صورت ورود به غیبت، در آینده مجاز به استفاده از این تسهیلات نخواهند بود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح به مشمولان وظیفه عمومی توصیه کرد: به منظور بهره‌مندی از این تسهیلات در اسرع وقت به پلیس ۱۰+ مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند و این امر را به روزهای پایانی مهلت قانونی تعیین شده موکول نکنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    5 3
    دیگه چی
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    0 7
    تسهیلات دیگه ای براشون ندارید؟؟؟
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    7 0
    مبارکشون باشه وحقشون هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس