برنامه 4022

«4022» ویژه برنامه شبکه 4 در دهه فجر است که هرشب ساعت 22 روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

به گزارش مشرق، «۴۰۲۲» ویژه برنامه رسانه ملی در دهه فجر است. مسعود ده نمکی کارگردان، نویسنده و پژوهشگر انقلاب و دفاع مقدس این برنامه را اجرا می کند. او در "۴۰۲۲" با شاهدان عینی پیروزی انقلاب گفت و گو می کند.

بیشتر بخوانیم:

نقش ارتش در کنترل ناآرامی‌های غرب کشور

عملیاتی که زمینه‌ساز شکست حصر آبادان شد

علت استعفای قرنی اختلاف با دولت موقت بود/ هنوز معلوم نشده که امام با استعفای قرنی موافقت کرده بود یا خیر؟

امشب سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب مهمان برنامه ۴۰۲۲ است. او در سال ۱۳۴۲ وارد دانشکده افسری شد. شریف النسب در دوران تحصیلش در دانشکده افسری، با چهره‌های مطرحی نظیر سرلشگر شهید یوسف کلاهدوز و سرلشگر شهید حسن اقارب‌پرست هم دوره بود. او سپس به تدریسِ جنگ‌های نامنظم در دانشکده افسری شیراز پرداخت. در این ایام با شهید سیدموسی نامجو و شهید یوسف کلاهدوز آشنا شد و این آشنایی، مقدمه‌ای بر تشکیل جلسات پنهان در خارج از پادگان برای حفظ اصالت ارتش و جلوگیری از سوءاستفاده رژیم پهلوی از ارتشی‌ها علیه اعتراضات مردمی شد. شریف النسب در این برنامه از چگونگی تشکیل هسته های مقاومت ارتش علیه شاه صحبت می کند.

«۴۰۲۲» هرشب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه ۴ می‌رود. محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده "۴۰۲۲" و حسن روزی طلب سردبیر آن است. این برنامه با مشارکت مرکز بسیج رسانه ملی تولید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    1 0
    چه عجب ده نمکی رو تو تلویزیون راه دادن .
  • علی غلامی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    همه دوره دیده در امریکا و انگیس ورفتن وبرگشتن مثل ایکه بنی صدر به انگلیس و امریکا نرفته خب اگه امریکا و انگلیس دشمنه ما بوده رفته اینا به اون کشورا چه ،سودی برا ما داشته ما افسران دوره دیده در امریکا و انگلیس کم نداشتیم میتوانستند از وجود اینا استفاده کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس