کد خبر 934047
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
شفر نمایه

سرمربی استقلال به صورت غیرمستقیم کنایه تندی به برانکو زد.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر در جلسه هم اندیشی مسئولان داوری، سرمربیان، سرپرست‌ها و کاپیتان‌های لیگ برتری گفت: من خودم سرمربی‌گری استقلال را تجربه کرده‌ام. یک موضوع درباره جپارف اتفاق افتاد. در یک صحنه اتفاقی افتاد و داور از آن صحنه گذشت ولی وقتی مربی یک تیم دیگر درباره آن صحنه صحبت کرد، فدراسیون بعد از اظهارات آن سرمربی، جپارف را محروم کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش شفر به حضور منشا در استقلال

وی افزود: دقیقاً چندی بعد بازیکن آن تیم هم خطای شدیدی را مرتکب شد و ما واکنشی نداشتیم و به همین دلیل آن بازیکن محروم نشد. در یک بازی هر تیم مرتکب ده خطا شد. در یک برنامه تلویزیونی، هر ده خطای ما را نشان دادند ولی از تیم مقابل فقط پنج خطای حریف را نشان دادند. تا زمانی که چنین اتفاقاتی بیافتد، بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها می‌بینند که برخوردها متفاوت است و شاید برخی تیم‌ها مجازند بیشتر خطا کنند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال آلمان درآمد داوران را به شکل چشم‌گیری افزایش داده و تمرینات و کلاس‌های بیشتری را برای آن‌ها در نظر گرفته است. ما هم باید به همان سمت برویم تا داوران درآمد بیشتری داشته باشند و جلسات بیشتری را هم پشت سر بگذارند. من مطمئنم کسی فکر نمی‌کند داوران عمداً مرتکب اشتباه می‌شوند چون کار آن‌ها خیلی سخت است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس