کد خبر 933901
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
مسعود سلطانی‌فر

وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: این موضوع را از فدراسیون فوتبال بپرسید، چرا که نهاد انتخاب سرمربی تیم‌ملی فدراسیون فوتبال است.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح زمین چمن شهید نصر در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز یک استخر که با همکاری بخش خصوصی در مبارکه با همکاری بخش خصوصی احداث شده بود را افتتاح کردیم و در شهرضا نیز از پروژه‌های نیمه‌کاره بازدید داشتیم و اکنون هم مجموعه مینی‌فوتبال را در شهر اصفهان افتتاح کردیم.

بیشتر بخوانید:

چرا برانکو سرمربی تیم ملی ایران نمی‌شود؟

واکنش کفاشیان به حمله بهداد سلیمی به فوتبالیست‌ها

وزیر ورزش‌وجوانان ادامه داد: در کشور حدود ۳۸۰۰ پروژه نیمه‌کاره داریم که از دو سال قبل که یک ردیف جدید اعتباری در خصوص تخصیص ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص پیدا کرد، روند تکمیل این پروژه‌ها مطلوب‌تر شده است و هرساله اعتبار خوبی به استان‌ها داده‌شده است، امسال نیز تا پایان سال حدود ۸۰۰ پروژه را افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه میانگین سرانه ورزشی استان اصفهان خوب است، گفت: ممکن است در برخی از شهرستان‌های این استان مشکلاتی در این حوزه وجود داشته باشد که در تلاشیم در ادامه فعالیت‌های دولت این مشکلات را نیز برطرف کنیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه سرانه ورزش اصفهان بیش از ۳۷ صدم مترمربع است، اظهار داشت: ممکن است این میزان تنها به اماکن وزارت ورزش و جوانان منتهی شود و در کنار وزارت ورزش، سایر نهادها نیز سرانه ورزش اصفهان را افزایش می‌دهند و قطعاً سرانه اصفهان دو برابر این مقدار است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب کمتر از ۱۰۰۰ مکان ورزشی داشتیم، اما اکنون بیش از ۸۷۰۰ مکان ورزشی در کشور وجود دارد، البته اگر اماکن ورزشی سایر ارگان‌ها را در نظر بگیریم، این تعداد بسیار بیشتر خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال درباره وضعیت طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان نیز گفت: سه هفته پیش با حضور مدیرعامل فولادمبارکه تفاهمی برای تکمیل و بهره‌برداری نقش‌جهان برگزار کردیم و امروز هم این موضوع را پیگیر کردیم و طبقه دوم این ورزشگاه برای بازی دربی آماده خواهد شد.

سلطانی‌فر درباره موضوع ورود بانوان به ورزشگاه نیز گفت: فکر می‌کنم راجع این موضوع به اندازه کافی صحبت کرده‌ام.

وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: این موضوع را از فدراسیون فوتبال بپرسید، چرا که نهاد انتخاب سرمربی تیم‌ملی فدراسیون فوتبال است.

وی درباره میزبانی برخی بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در کیش نیز گفت: خیر چنین موضوعی مطرح نیست و تنها قرار است برخی اردوهای تیم حاضر در این رقابت‌ها در این جزیره برگزار شود.

در ادامه محمد سلطان‌حسینی با اشاره به تلاش‌های خانواده رضایی برای شمشیر بازی و ورزش اصفهان اظهار کرد: نقش خانواده رضایی در شمشیربازی اصفهان باعث شده که خانواده شمشیربازی اصفهان همواره چندین بازیکن در رده‌های مختلف از اصفهان در تیم ملی داشته باشند.

در حاشیه سفر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به اصفهان، زمین چمن مصنوعی شهید نصر اصفهان افتتاح شد؛ همچنین وزیر ورزش و جوانان از مجموعه شمشیربازی واقع در مجوعه ورزشی شهید نصر بازدید کرد و ۴۰ مجموعه برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی به شهرستان‌های سراسر استان اعزام شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس