کد خبر 933455
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه تجربه بدی در جام حذفی داریم در این بازی‌های مهمترین مسئله پیروزی است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین پرسپولیس در مورد شروع مجدد مسابقات و پیروزی مقابل سپیدرود رشت، گفت: بازی جام حذفی بود. متاسفانه تجربه بدی در جام حذفی داریم. از بازی با قشقایی و ذوب آهن گرفته تا دیدار مقابل نفت آبادان. در جام حذفی مهمترین مسئله پیروزی است.

بیشتر بخوانید:

صعود سخت پرسپولیس در رشت / شکست یاران کریمی در دقیقه ۹۲+ فیلم

* ۴ بازیکن جدید سریع نمی‌توانند با تیم هماهنگ شوند
وی افزود: از لحاظ آماری هم برتر بودیم. همه چیز یک مرتبه خوب نمی‌شود. دیروز چهار بازیکن جدید داشتیم و این نفرات نمی‌توانند سریع با تیم هماهنگ شوند. سعید کریمی جوان در اولین بازی خود گل زد. در کل بازی دیروز مقدمه خوبی برای نیم فصل دوم بود. همه اهداف ما در رقابت‌ها حداکثری است. در کل از نتیجه بازی راضی هستم. همیشه دوست داریم بر بازی تسلط داشته باشیم. یکی از مشکلات ما همین زمین بود. نمی‌خواهم بهانه بیاورم و بابت برد به هواداران و بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم.

* تیم‌هایی با بودجه بیشتر هم به موفقیت‌های ما نرسیدند

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نتایج درخشان این تیم در نیم فصل با پنجره بسته انتظارات را بالا برده و به نظر کار سخت شده است، خاطرنشان کرد: همیشه انتظارات بیشتر و بیشتر می‌شود و این یک مسئله طبیعی است. هدف ما این است که پرسپولیس سال به سال بهتر و بهتر شود. این تضمینی برای کسب نتایج بزرگ نیست. قبلاً هم گفتم تنها تیمی بودیم که دوسال پشت سر هم به نیمه نهایی رفتیم و امسال به فینال رسیدیم. تیم‌هایی که خیلی بیشتر از ما سرمایه گذاری کردند به این موفقیت نرسیدند. مثلاً الهلال از مرحله گروهی حذف شد. ما السد که مرزی در بودجه‌اش ندارد را در نیمه نهایی شکست دادیم. البته ما از فشارهایی که گفتید فرار نمی‌کنیم اما همه چیز ایده آل نخواهد بود. یک شکست نباید ما را از پا در بیاورد بلکه باید باعث تلاش بیشتر ما شود.

* نمی‌دانم من و کمال چرا محروم شدیم

وی در مورد محرومیتش در دیدار با سپیدرود رشت، گفت: نمی‌دانم چرا جریمه شدم. بعد از فینال در لیگ قهرمانان از داوری ناراحت بودم و در نشست خبری هم علنی این مسئله را بیان کردم. کنفدراسیون آسیا حتی به محروم کردن ما هم فکر نکرد. نمی‌دانم چرا من و کمال کمیابی‌نیا محروم شدیم.

* هدف اصلی ژاپن المپیک و جام جهانی است

برانکو در پاسخ به این سوال که تیم ملی ژاپن و باشگاهی از این کشور به فینال جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان رسیدند و دلیل این مسئله چیست، گفت: دلیل این مسئله کار سیستماتیک آنها است. یک شکست و نتیجه بد نباید روی کار یک تیم تاثیر منفی بگذارد. هدف اصلی ژاپن جام ملت‌های آسیا نیست. هدف آنها المپیک توکیو و جام جهانی در قطر است. آنها بلند مدت فکر می‌کنند. قطر تیمش را جوان کرده است. قطر تاباتا و سوریا را کنار گذاشته است. این تیم با بازیکنان جوان خود به مسابقات آمده و نفراتی را در اختیار دارد که در لیگ قهرمانان آسیا خیلی قوی کار کردند و الان دیدید در جام ملت‌ها یک گل هم نخوردند.

*مربی پرسپولیس هستم و تازه قراردادم را تمدید کردم

وی در پاسخ به این سوال که با جدایی کارلوس کی‌روش او با توجه به نتایجی که کسب کرده یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی خواهد بود، گفت: من نمی‌دانم فدراسیون دنبال سرمربی است یا نه؟

به برانکو اعلام شد جدایی کی‌روش قطعی است که او در پاسخ اعلام کرد: این مسئله به فدراسیون مربوط است. مهدی تاج و همکارانش شرایط را آنالیز می‌کنند و بهترین تصمیم را می‌گیرند. من مربی پرسپولیس هستم و ۶ ماه قبل قراردادم را تمدید کردم و یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

* بازگشت رسن برایم مهم نیست!

وی در مورد زمان بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس اظهار داشت: ملی‌پوشان تا یکشنبه باز می‌گردند. بشار هم باید تا به الان باز می‌گشت اما هنوز برنگشته است.

به برانکو اعلام شد که بشار امروز به ایران بازگشته که او در جواب اظهار داشت: این مسئله برایم مهم نیست.

وی افزود: از احمد نورالله‌ی تشکر می‌کنم که قصد استراحت نداشت. او از امارات تماس گرفت و گفت می‌خواهم به تمرین بیام. این تصمیم درست یک بازیکن حرفه‌ای است.

* خوشحالیم که بیرانوند قصد ماندن دارد

برانکو در مورد عملکرد خوب علیرضا بیرانوند و اینکه پیشنهاداتی در مورد جدایی او مطرح شد ولی اعلام کرد می‌خواهد در پرسپولیس بماند، گفت: خوشحال هستیم که بیرانوند قصد ماندن دارد. کیفیت او برایمان روشن است. علیرضا بهترین گلر آسیا است و ارزشی جهانی دارد. می‌دانستیم ممکن است او پیشنهاداتی داشته باشد که نتوانم رد کنیم. به همین از دلیل ۲ سال قبل رادوشوویچ را گرفتیم تا همیشه یک جایگزین مطمئن داشته باشیم. بابت عملکرد خوب بیرانوند در جام ملت‌ها خوشحال هستیم. امیدواریم این مسئله باعث انگیزه بیشتر او شود. او برای پیشرفت جا زیاد دارد. اینکه در آینده چه می‌شود را می‌بینیم. باشگاه برنامه‌اش را مشخص کرده است. اگر او قصد رفتن داشته باشد باید همه از این مسئله نفع ببرند. این نگاه حرفه‌ای است. این مسائل است که سرنوشت بازیکن را مشخص می‌کند. خوشحالیم که او با ما هست و اهدافمان را در کنار هم دنبال می‌کنیم.

* می‌گفتند چرا زلاتکو نمی‌خندد و بالا و پائین نمی‌پرد

وی در مورد اینکه زلاتکو در دو مسابقه‌ای که کنار خطر بوده پرسپولیس برنده شده است، اظهار داشت: خیلی‌ها می‌پرسند چرا او اینجا است و شخص دیگری در کادرفنی نیست. می‌گویند چرا زلاتکو نمی‌خندد. چرا بالا و پائین و روی سکو نمی‌پرد. مگر اینطور نیست؟

به برانکو اعلام شد که در ایران به همه چیز ایراد می‌گیرند و اگر او بالا و پائین می‌پرید به این مسئله انتقاد می‌کردند که سرمربی پرسپولیس در واکنش به این صحبت خندید.

* در دیدار قبلی با سپیدرود ما بدون لیاقت برنده شدیم

سرمربی پرسپولیس در پایان بار دیگر با اشاره به دیدار مقابل سپیدرود، گفت: واقعاً سپیدرود یک حریف آزار دهنده است. مثلاً در دیدار قبلی که مقابل سپیدرود در رشت انجام دادیم آنها خیلی بهتر از ما بودند و ما بدون لیاقت برنده شدیم. فوتبال همین است. البته دیروز می‌توانستیم زودتر کار را تمام کنیم. در کل علی کریمی تیم خوبی را جمع کرده است. اگر چند مصدومی که در این تیم هستند باز گردند شرایط بهتر می‌شود و امیدوارم با موفقیت در لیگ بمانند. کریمی استحقاق بسیار بالایی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا DE ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
    2 9
    برانکو از اول هم چشم به تیم ملی پول های باد آورده فدراسیون داره. البته حق دلالی هم خودش خیلی میشه. ایران با برانکو = بازگشت به عقب با چاشنی دلالی
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
      0 1
      کاملا درسته
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
      0 2
      مزدور و باعث باخت تیم ملی
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
      0 0
      نوش جون اش ... سهم همه رو می ده . شما بیشتر درصد می دی ؟ برو مربی شو . حساب دو دوتا چارتاست . همه رو سیر کن پست رو بگیر
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    1 1
    مرده خور کسی که بعد جام جهانی حتی به ایران نیامد. باعث. باخت کیرش.
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    1 1
    برانکو یک جنتلمن واقعیه . درمورد نیامدنش به ایران هم بهتره از علی آبادی و مدیران آن موقع پرسپولیس سوال کنید وبهتره بدنبال علت باشید و نه معلول. ضمن اینکه قدر شناسی صفت خوبیه و خوب هر کسی می تونه اشتباه کنه عرض کنم که اتفاقا بهترین نتیجه در جام ملتها طی 20 سال اخیر را با برانکو گرفتیم و باختمون به چین هم کاملا شخصی بود و ربطی به مسایل فنی نداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس