خرید اینترنتی بلیط هواپیما.jpg

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که ۲۰درصد بلیت پروازهای داخلی چارتری است،گفت:‌ بلیت پروازهای داخلی همچنان به صورت چارتری فروخته می شود که به دلیل نداشتن ساختار توزیع و فروش بلیت چند ایرلاین است.

به گزارش مشرق، علی عابدزاده در حاشیه گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که از اول بهمن  ماه فروش بلیت برنامه‌ای به صورت چارتری بر اساس اظهارات وزیر راه وشهرسازی ممنوع شده، اما همچنان فروش بلیت چارتری سازمان هواپیمایی چه اقداماتی را برای جلوگیری از فروش چارتری بلیت انجام داده است، اظهار کرد: چند شرکت هواپیمایی ساختار توزیع و فروش بلیت به صورت سیستمی ندارند و باید به این ایرلاین‌ها فرصت بدهیم تا فروش چارتری را به حداقل برسانند.

 

وی ادامه داد: این ایرلاین بیشتر فروش بلیت چارتری خود را به سمت شبکه پروازی قشم و کیش شیفت کرده‌اند تا بتوانند پروازها را چارتری بفروشند.

بیشتر بخوانید:

۳۰ درصد ظرفیت پروازها خالی است

آزادسازی بلیت هواپیما به ضرر مردم تمام شد

چهارشنبه گذشته وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های زیرساختی و متر شهر پردیس در پاسخ به پرسش تسنیم گفته بود:  فروش بلیت پروازهای برنامه‌ای به صورت چارتری تخلف بوده و سازمان هواپیمایی با متخلفان برخورد می‌کند.

محمد اسلامی با بیان این‌که قیمت بلیت هواپیما طبق قانون تابع عرضه و تقاضاست اما ما بر این مسئله تاکید داریم که فروش بلیت چارتری ممنوع است، افزود: چارتری یعنی اینکه کسی که هواپیما را چارتر کرده یک بسته سفر دارد که شامل اقامت، حمل و نقل و خورد و خوراک است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تورگردان باید خودش مسافر داشته باشد افزود: در بخش حمل و نقل هوایی غیر از این را قبول نداریم و اگر کسی از اول بهمن 97 بلیت پرواز برنامه‌ای را چارتری فروخته تخلف کرده که سازمان هواپیمایی کشوری طبق قانون با آن برخورد خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس