کد خبر 933056
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
احداث گرمخانه برای زنان کارتن خواب/پاتوق شبانه روزی معتادان در دره فرحزاد

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران به کارتن خواب های دره فرحزاد اشاره کرد و گفت: در این مکان تعداد زیادی کارتن خواب و معتاد وجود دارد که در طول شبانه‌روز آنجا را پاتوق کرده‌اند.

به گزارش مشرق، سید نجم‌الدین محمدی مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران درباره وضعیت کارتن‌خواب‌ها در دره فرحزاد گفت: در دره فرحزاد تعداد کارتن‌خواب‌های زیادی وجود دارد که در طول شبانه‌روز آنجا را پاتوق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در منطقه 5 گرمخانه‌ای داریم و معتادان و کارتن‌خواب‌ها می‌توانند به آنجا مراجعه کنند گفت:‌برای زنان کارتن‌خواب نیز به دنبال مکان مناسبی هستیم تا یک گرمخانه دایر کنیم.

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران افزود: ما اطلاع‌رسانی می‌کنیم که این افراد از گرمخانه منطقه 5 استفاده کنند اما در منطقه 2 نیز گرمخانه‌ای وجود دارد که متعلق به بهزیستی است.

وی در خصوص جمع‌آوری کامل کارتن‌خواب‌ها و معتادان در این محدوده گفت: باید در حوزه مداخله روش مناسبی انتخاب کنیم و اعتماد این افراد را جلب کنیم و با اقدامات مستمر این افراد را جمع‌آوری کنیم.

محمدی در خصوص جمع‌آوری متکدیان در تهران گفت:‌ این کار به طور  مستمر در حال انجام است و هیچ وقفه‌ای در کار وجود ندارد، بعد از جمع آوری آنها را  تحویل نهادهای مربوطه مانند بهزیستی، کمیته امداد و ... می‌دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس