آیت‌الله نوری‌همدانی‌

مرجع تقلید شیعیان گفت: ملت ایران پیش از انقلاب هیچ گونه استقلالی نداشت و خودباور نبود اما به برکت انقلاب اسلامی دربرابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

به گزارش مشرق، آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از پرسنل نیروی انتظامی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از نعمت‌های الهی است که باید عظمت انقلاب را شناخته و شکرگذار آن باشیم.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت تبلیغ در اسلام افزود: تبلیغ یکی از اقدامات مهم و بزرگ است، خداوند پیامبران را فرستاد تا ارزش‌های الهی را برای مردم بیان کنند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: دوسال نماینده امام دراروپا بودم که روستاهای اروپایی امکانات خوبی داشتند اما به برکت انقلاب اسلامی روستاهای کشورمان از برق، آب و تلفن برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید:

آیت الله نوری همدانی: طرح مسائل حاشیه‌ای برای انحراف است

انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی از اخذ دیرکرد بانکی

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بااشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد: رسانه‌ها و تلویزیون وظیفه دارند نعمت‌های انقلاب را برای جامعه تبیین کنند.

آیت الله نوری همدانی گفت: پیش از انقلاب کشورمان زیر سلطه آمریکا و فرانسه و انگلیس بود و برای کشیدن خیابان از خارج کارشناس می‌آمد و در بیمارستان‌ها پزشکان خارجی طبابت می‌کردند.

وی تصریح کرد: در زمان شاه مردم ذلیل و ضعیف بودند و استبداد و استعمار حاکم بود اما به برکت انقلاب اسلامی مردم قدرت پیدا کردند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) بیان کرد: خداوند کارهای بزرگی را دوست دارد و هرکاری که انجام می‌شود باید اوج و قله را در نظر گرفت.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: انقلاب اسلامی با کمک خدا شکل گرفت و امام تاکید کرد که انقلاب اسلامی هدیه الهی بود و باید قدردان آن باشیم.

آیت الله نوری همدانی بااشاره به ارکان انقلاب اسلامی عنوان کرد: اسلام مهم‌ترین رکن انقلاب است چون پیش از انقلاب به دین اسلام بی توجهی می‌شد و در صحنه نبود.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی سبب احیای ارزش‌ها شد و مهم‌ترین وظیفه ما تبلیغ اسلام است، یکی از ارکان انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که باید از آن تبعیت کرد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: ولی فقیه جانشین امام است و همگان به حرف وی گوش دهیم و درزمان غیبت از ولی فقیه تبعیت کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به نقش و جایگاه مردم در انقلاب اسلامی عنوان کرد: سومین رکن انقلاب اسلامی مردم هستند و مردم با حضور در صحنه سبب پیروزی انقلاب شدند.

وی با اشاره به قدرت نظامی ایران تصریح کرد: ملت ایران پیش از انقلاب هیچ گونه استقلالی نداشت و خودباور نبود اما به برکت انقلاب اسلامی دربرابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: ملت ایران مقابل دشمن ایستاد و گفت نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی و باید قدر انقلاب را بدانیم و پیام‌های آن را به خوبی درک کنیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای مقابله با آرمان‌های انقلاب افزود: باید دشمن رابه مردم بشناسانیم و اهدافش از بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب برای جامعه تبیین کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آیه ۷ سوره ابراهیم تصریح کرد: خداوند فرمود اگر قدردان نعمت‌های الهی باشید آن را بیشتر می‌کنیم و اگر قدر نعمت‌ها را ندانید آن را از شما می‌گیریم.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ در اسلام خاطرنشان کرد: افرادی که در زمینه تبلیغ فعالیت می‌کنند باید با قرآن و نهج البلاغه و احادیث اهل بیت (ع) آشنا باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس