کد خبر 932561
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
آزمون

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر کارلوس کی‌روش پایان کارش در تیم ملی را اعلام کرده، به او افتخار می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سردار آزمون پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، اظهار داشت: روی گل اول اشتباهی صورت گرفت. پس از آن خواستیم جبران کنیم و همه کار کردیم، اما فوتبال است دیگر.

وی در رابطه با اینکه چرا ایران در این بازی از دو مهاجم استفاده نکرد، گفت: ما با سه فوروارد بازی می‌کردیم. خیلی وقت است که با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش: افراد زیادی خواهان شنیدن حرف‌هایم نیستند / الان پایان اینجاست

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه همه از شکست برابر ژاپن ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: باید به این شرایط عادت کرده و خیلی حرفه‌ای برخورد کنیم.

آزمون در پاسخ به این سؤال که آیا فاصله ایران با ژاپن سه گل بود یا نه، گفت: اگر در نیمه اول بدشانسی نمی‌آوردیم، شاید کار به سود ما تمام می‌شد. در بازی حذفی، از هر دقیقه مسابقه باید استفاده کنید، متأسفانه ژاپنی‌ها بهتر استفاده کردند و بردند.

وی در مورد اینکه آیا کارلوس کی‌روش در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرده است، تصریح کرد: نمی‌دانم، کی‌روش خیلی حرفه‌ای رفتار کرد و هیچ حرفی نیز رد و بدل نشد. در فوتبال ممکن است هر کسی اشتباه کند. وقتی یک نفر اشتباه می‌کند، یعنی همه اشتباه کرده‌اند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه چرا بازیکنان روی گل اول اشتباه کرده و همه به سمت داور رفتند، گفت: ما باید تا آخر ادامه می‌دادیم، متأسفانه چیز بدی اتفاق افتاد. وقتی با یک گل جلو افتادند، می‌توانستیم آن را جبران کنیم، اما این اتفاق نیفتاد.

آزمون در رابطه با اینکه کی‌روش گفته ایران احساسی بازی کرده و ژاپن منطقی، تصریح کرد: اگر کی‌روش این حرف را زده، درست گفته است.

وی در واکنش به اظهارات کی‌روش که در نشست خبری تلویحًا خداحافظی کرده و گفته اینجا پایان کار اوست، گفت: نمی‌دانم، آیا مطمئنید این حرف را زده است؟ ما یکی از بهترین مربیان را داشتیم. اگر پایان راهش باشد، به او افتخار می‌کنیم. در کشور ما همه نباید محبوب باشند. وقتی هم محبوب باشی، همه چیز ممکن است در اختیار شما نباشد. کی‌روش کارش را در ایران انجام داد و دستش درد نکند. خیلی چیزها از کی‌روش یاد گرفتم و به کار کردن با او افتخار می‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    0 0
    آزمون: روی گل اول ژاپن همه اشتباه کردیم شییییییییییییش
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
      1 1
      این باخت نتیجه حماقت کی روش در مورد حذف سید جلال حسینی از تیم ملی است.
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    2 0
    داور روي افتادن مهاجم بايد سوت ميزد و كارت به مهاجم ميداد از اول مشخص بود بچه ها بايد با داور هم بجنگتد
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    0 1
    آزمون طبل توخالی.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    1 2
    این باخت نتیجه حماقت کی روش در مورد حذف سید جلال حسینی از تیم ملی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس