کد خبر 931914
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶
کیومرث حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: راهبرد کلی عملیاتی در نیروهای مسلح که از طریق سلسله مراتب به ما ابلاغ شده است، از حالت تهدید محور و اداره تدافعی رزمایش ها به حالت هدف محور و تهاجمی تغییر پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری و در تشریح اهداف و اقدامات انجام شده در رزمایش «اقتدار ۹۷» نزاجا، اظهار داشت: این رزمایش تفاوت‌های محسوس و معناداری با رزمایش‌های قبلی داشت و در آن از ۲ رویکرد مهم رونمایی کردیم.

در این زمینه:

فیلم دیدنی از رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نزاجا

عکس / رزمایش نیروی زمینی ارتش «اقتدار ۹۷»

وی افزود: اولین رویداد تحول و تغییر ساختاری در نیروی زمینی ارتش بود که بنابر منویات فرمانده معظم کل قوا در نیروی زمینی به وجود آمد و در این رزمایش در عمل این تحولات و تغییرات را مورد آزمایش و ارزیابی قرار دادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش رویکرد تهاجمی را دیگر رویداد مهم در این رزمایش برشمرد و خاطرنشان کرد: راهبرد کلی عملیاتی در نیروهای مسلح که از طریق سلسله مراتب به ما ابلاغ شده است، از حالت تهدید محور و اداره تدافعی رزمایش‌ها به حالت هدف محور و تهاجمی تغییر پیدا کرده است.

امیر حیدری عنوان کرد: نیروی مسلحی که بخواهد هدف محور باشد و رویکرد خود را مبتنی بر آفند طراحی کند باید پیش زمینه‌های آن را هم فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا در رزمایش اخیر نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران خبری از موشک های بالستیک میان برد نبود؟؟در حالیکه مشرق چند وقت پیش از الحاق سامانه فاتح110 به سازمان رزم نزاجا خبر داده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس