گروگانگیری

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی عامل گروگانگیری ۴ میلیارد ریالی در شهر نیکشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری امروز اظهار کرد: شنبه پانزدهم دیماه جوانی ۲۶ ساله هراسان با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر یک فقره آدم ربایی را گزارش کرد.

وی افزود: مرد جوان اعلام داشت لحظاتی پیش افراد ناشناس طی تماس تلفنی برای رهایی پدرش مبلغ ۴ میلیارد ریال مطالبه کردند.

بیشتر بخوانید:

گروگانگیری پسر ۱۳ ساله با دست و پای بسته

پایان گروگانگیری کودک ۷ ساله در زاهدان

سردار طاهری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مرد جوان تحقیقات گسترده ای را با هماهنگی مقام قضائی آغاز کردند.

وی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ‌های موجود عملیات گسترده ای را برای رهایی گروگان ۵۰ ساله آغاز و سرانجام روز سه شنبه هجدهم دیماه محل نگهداری فرد ربوده شده را در ارتفاعات یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و او را در حالی که دست و پایش بسته بود، صحیح و سالم آزاد کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی اظهارات فرد ربوده شده مشخص شد در روز حادثه آدم ربایان با تماس تلفنی با وی به بهانه سپردن انجام یک کار عمرانی، او را به حاشیه شهر کشانده و با تهدید سلاح گرم سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: در ادامه این عملیات افسران زبده پلیس آگاهی با توجه به اظهارات فرد ربوده شده طراح اصلی این نقشه آدم‌ربایی را شناسایی و پس از چند روز تحقیقات گسترده میدانی او را در حال تردد در خیابان امام خمینی (ره) شهر نیکشهر در اقدامی منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهم ۳۵ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده چهار همدستش را معرفی و اعلام داشت، مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال از کارت عابر بانک فرد ربوده شده برای خرید طلا برداشت کرده اند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس