دیدار دوستانه ایران و ژاپن

تیم ملی کشورمان در حالی پس از ۳ سال و ۴ ماه به مصاف تیم ملی ژاپن می رود که ۱۴ بازیکن حاضر در لیست کی روش از آن مصاف حالا در امارات همراه تیم ملی هستند.

سرویس ورزش مشرق – در آستانه دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا در امارات بین تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و ژاپن تنها ۲۲ بازیکن در آخرین رویارویی هر دو تیم در تیم ملی دو کشور باقی مانده‌اند.

ایران و ژاپن در تاریخ ۲۱ مهرماه سال ۱۳۹۴ در تهران در حالی به دیدار یکدیگر رفتند که از مجموع ۴۶ بازیکنی که در لیست ۲۳ نفره شان بود حالا تنها ۲۲ بازیکن در جمع اعضایشان باقی مانده‌اند.

از تیم ملی کشورمان و در ترکیب اصلی آن دیدار ۸ نفر که عبارت بودند از: احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، وریا غفوری، پژمان منتظری، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضائیان برای کی روش بازی کردند و علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی (زننده تک گل تیم ملی) مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی گنجی و مهدی طارمی روی نیمکت بودند. این ۱۴ بازیکن در این دوره از مسابقات جام ملت‌ها در لیست ۲۳ نفره تیم کشورمان هستند.

در تیم ملی ژاپن نیز در ترکیب اصلی آن دیدار ۳ بازیکن حضور داشتند که در این دوره هم در لیست این تیم هستند. اسامی شان عبارت است از: شیباساکی، موتو (زننده نک گل تیم ژاپن) و یوشیدا. همچنین ۵ بازیکن دیگر هم در آن روز تیم ژاپن را روی نیمکت همراهی می‌کردند که حالا با تیم ملی ژاپن در امارات هستند. هیگاشی گوچی، شیوتانی، ناگاتومو، هارا گوچی و مینامینو این ۵ نفر هستند.

آن دیدار در پایان با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید. مهدی ترابی در دقیقه ۴۵ و روی ریباند ضربه پنالتی و موتو در دقیقه ۴۷ برای ژاپن گلزنی کردند.

دیدار تیم ملی کشورمان روز دوشنبه ۸ بهمن از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه هزاع بن زائد در شهر دبی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس