عبدالملک الحوثی نمایه

رهبر انصارالله یمن به مناسبت گرامی‌داشت روز شهید در این کشور سخنرانی کرد.

به گزارش مشرق، «سید بدر الدین عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه پنجشنبه سخنرانی کرد.

او طی این سخنرانی خود که از شبکه المسیره یمن پخش شد و شبکه الجزیره قطر نیز به صورت زنده آن را پوشش داد، گفت که آزادگان یمن در برابر حملات دشمنان متجاوز به این کشور گزینه‌ای جز مقاومت و مقابله در برابر این تجاوزگری‌ها نداشتند. او گفت که مقاومت در برابر اشغالگر موضع قرآنی و اخلاقی حقیقی است.

سید بدرالدین الحوثی افزود، در مقابل این موضع، برخی نیز کسانی که به مردم یمن تعلق دارند، گزینه‌ای دیگر در پیش گرفتند و به سراغ خیانت به یمن رفتند.

بیشتر بخوانیم:

تجربه نقض عهد در برجام روبروی مذاکرات صلح یمن

وی تصریح کرد که دشمن متجاوز از مردم یمن می‌خواهد در کنار او بایستد یا در برابر او تسلیم شود؛ از این رو، تسلیم در برابر چنین دشمنی، گزینه‌ای اشتباه بوده و با آموزه‌های الهی منطبق نیست.

رهبر انصارالله یمن با انتقاد از کسانی که در برابر متجاوزان گزینه تسلیم را در پیش گرفته‌اند، تأکید کرد که کسانی که این رویکرد را ترویج می‌کنند، ننگی دیگر بر ننگ‌های خودشان اضافه می‌کند.

او از مقاومت و موضع نیروهای مسلح ارتش یمن در برابر حملات ائتلاف سعودی-امارتی به این کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت که تاریخ این موضع تاریخی آن‌ها را ماندگار خواهد کرد و برای نسل‌های بعدی به یادگار خواهد گذاشت.

سید بدر الدین الحوثی در مورد توانایی‌های نظامی نیروهای مسلح یمن گفت که این توانایی‌ها در همه سطوح از دریا گرفته تا زمین و آسمان در مسیر توسعه و تقویت قرار دارد.

او گفت که ائتلاف سعودی و اماراتی از هرچه در توان دارد در جنگ علیه یمن استفاده می‌کند؛ چرا که در نتیجه عدم تحقق اهدافشان که اشغال یمن بود، دچار سرخوردگی و ناامیدی شده‌اند.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه مردم یمن باید در رؤیا رویی با متجاوزان هشیار باشند، تأکید کرد که «دشمن در این تجاوز خسته شده است و قطعاً بیشتر از این نیز هزینه خواهد داد و رژیم سعودی در دنیا بدنام‌ترین است».

با این حال وی اظهار داشت که دولت نجات ملی در یمن آماده صلح شرافتمندانه است و این چیزی است که این دولت در مذاکرات سوئد و مذاکرات قبلی به اثبات رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
    7 7
    سید حسن نصرالله ساعت 21 روز شنبه با المیادین مصاحبه دارد و حرف های نگفته ای را بیان خواهد کرد که می تواند پیامدهای منطقه ای و جهانی داشته باشد. بد نیست این مصاحبه پوشش خبری داشته باشد
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
    4 4
    خوب چرا با پهباد چیپ های موشک های ضدزره هدایت سیمی را به یمنی ها نمی رسانید مثل آی سی های تاو و کورنت و مالیوتکا
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
    2 5
    راه حل یمن حملات1- شبانه 2- مستمر همه شبه 3- کوچک 4- در تمامی خطوط برای تخریب روحیه اشغالگران و نابودی قدرت تصمیم گیری اشغالگران است
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
    3 6
    باید هر شب و در تمامی خطوط جنگی یمنی ها به مزدوران حمله کنند با کلاشینکف و یا نارجک تا آب خوش از گلوی متجاوزان پایین نرود
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
    2 8
    راه حل یمن حملات1- شبانه 2- مستمر همه شبه 3- کوچک 4- در تمامی خطوط برای تخریب روحیه اشغالگران و نابودی قدرت تصمیم گیری اشغالگران است
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    3 5
    انشالله همیشه در راه خدا موفق باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس