کواکبیان نمایه

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در خصوص بازداشت خبرنگار پرست تی وی خانم مرضیه هاشمی توسط آمریکا باید بگویم که نحوه برخورد آمریکا با ادعاهای حقوق بشری سازگاری ندارد.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در تذکری شفاهی جلسه عصر امروز مجلس شواری اسلامی اظهار داشت: امروز تذکر من در خصوص دو موضوع خارجی و داخلی است. در خصوص موضوع خارجی می گویم که مسؤولان لهستان برای اجلاس ورشو در حال دودوزه بازی کردن هستند؛ به ما یک چیز می‌گویند و به اروپاییان یک چیز دیگر. آنها باید بدانند و مسؤولان باید به آنها بگویند که جمهوری اسلامی ایران هر اقدامی را علیه خود پاسخ می‌دهد و مقابل به مثل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اجلاس ضدایرانی معاون وزیرخارجه لهستان را به تهران کشاند

وی افزود: در خصوص بازداشت خبرنگار پرس تی وی خانم مرضیه هاشمی توسط آمریکا باید بگویم که نحوه برخورد آمریکا با ادعاهای حقوق بشری سازگاری ندارد.

این نماینده مردم تهران اضافه کرد: شنیدم که معاون مطبوعاتی استعفا داده است و قیمت کاغذ مطبوعات افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل مطبوعات دچار مشکل شده است؛ همچنین در خصوص تولیدات دامی و قیمت گوشت دولت باید توجه کند؛ چرا که مردم در این حوزه مشکل دارند؛ چرا که این موضوع در شب عید مردم را دارای مشکلاتی می‌کند و دولت به این موضوع توجه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 0
    مقابله به مثل یک حرف کلی هست یعنی دولت چکار کند؟؟؟
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 0
    آره مثل شما ناله ها سلفی حقارت بگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس