کد خبر 930730
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
آغاز پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان وام به کسبه پلاسکو

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه در جریان تمام اقدامات صورت گرفته برای ساختمان پلاسکو نیستیم، گفت: تنها موردی که به ما ابلاغ شده، پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان وام به کسبه این ساختمان است.

به گزارش مشرق، قاسم نوده فراهانی در حاشیه مراسم هماهنگی بسیج اصناف کشور در جمع خبرنگاران گفت: بنده به عنوان رئیس اتاق اصناف تهران، در جریان مراجعه کسبه پلاسکو برای معافیت مالیاتی نیستم و تا به امروز چنین موضوعی به ما ابلاغ نشده است، این در حالی است که درخواست ما از دولت این است که تکلیف کسبه پلاسکو را تعیین کنند تا این قشر فعال هم، خارج از بلاتکلیفی فعالیت کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: طبق روال انجام شده در کارگروههای مرتبط با اتحادیه‌های مربوطه، مقرر شده تا ۳۰۰ میلیون تومان وام در اختیار کسبه پلاسکو قرار گیرد که آنها بعد از تشکیل پرونده در اتحادیه‌ها، به اتاق اصناف مراجعه نموده و تائیدیه دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان تکمیل پلاسکو جدید اعلام شد

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تنظیم بازار شب عید و گرانی‌هایی که اکنون دامنگیر مردم شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که اصناف تنها شبکه توزیع هستند و تامین کنندگان کالا، اصناف را به میان خود راه نمی‌دهند.

به گفته نوده فراهانی، تامین کنندگان کالا، نیازهای کالایی مردم را تامین می‌کنند و اگر اصناف را به مشارکت بگیرند، ما آماده توزیع کامل کالاها هستیم؛ البته این نکته را هم باید تاکید کنیم که گرانی هیج ارتباطی به ما ندارد؛ اما در صورتی که گران فروشی صورت گیرد، اصناف با قاطعیت با آن برخورد می‌کنند.

فراهانی با اشاره به فعالیت سازمان تعزیرات در برخورد با گرانفروشی گفت: اصناف برای فروش کالای خود یک ضرایب سود داشته و محصول خود را بر اساس فاکتور خرید به فروش می‌رسانند؛ بنابراین می‌توان اطمینان داشت در صورتی که تخلفی در این حوزه صورت گیرد، با آن برخورد می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران درباره برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران، با بیان اینکه هنوز هیچ تصمیمی درباره برگزاری این نمایشگاه گرفته نشده است؛ گفت: هنوز برای این امر برنامه ریزی صورت نگرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    2 0
    یعنی ملاکتون برای پرداخت وام به این کسبه مفت خور چی بوده.
  • مهماندار هواپیما IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 0
    2 سال پولها را در بانک خواباندن و سودش گرفتن حالا می خواهند وام 2 سال گذشته را با منت بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس