کد خبر 930688
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

با گسترش مشاغل و همچنین بهبود وسایل نقلیه برای سفرهای تفریحی و کاری، ناوگان حمل و نقل کشوری شاهد گسترش روز افزون تعداد سفرهای داخلی و خارجی به صورت روزانه می باشد. به همین دلیل ناوگان هوایی کشور نیز با افزایش تقاضا برای بلیط هواپیما رو به رو و شرکت‌های دولتی و خصوصی زیادی برای بهبود آن به کار گرفته شده اند. کاملاً بدیهی است که بلیط هواپیما در مسیرهای پر ترددتر بیشتر به فروش برسد. در این مقاله از سفرمی به دلیل پرفروش‌تر و پرترددتر بودن بعضی از مسیرهای پروازی می پردازیم.

بلیط هواپیما تهران زاهدان

بلیط هواپیما تهران زاهدان به دلیل موقعیت مهم این دو شهر از جمله پر فروش ترین بلیط‌های هواپیما محسوب می شود. شهر زاهدان دارای فرودگاه بین المللی است. هم مرزی این شهر با کشورهای افغانستان و پاکستان نشان گر جغرافیای مهم این شهر است و تعداد فروش بالای بلیط هواپیما تهران زاهدان را توجیح می کند. اگر به دلایل غیر از کار و تجارت و به قصد گردشگری بلیط هواپیما تهران زاهدان را خریداری کرده اید و راهی این شهر هستید بهترین فصل سفر با توجه به آب و هوای گرم و خشک آن، پاییز و زمستان است. برای خرید بلیط هواپیما تهران زاهدان می توانید به سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه کنید و بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران زاهدان را برای سفر به این شهر خریداری کنید.

بلیط هواپیما تهران اردبیل

تاجران زیادی با خرید بلیط هواپیما تهران اردبیل راهی این شهر می شوند. این شهر در نزدیکی کشور آذربایجان است و همین موضوع تا حد زیادی مشخص کننده دلیل میزان تردد بین این دو شهر است. علاوه بر مسایل کاری، شهر اردبیل به دلیل طبیعت زیبا و منحصر به فردی که دارد میزبان مسافران زیادی به منظور گردشگری نیز می باشد. مسافران شهر اردبیل بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران اردبیل را می توانند از سایت سفرمی خریداری کنند. این سایت گارانتی پایین‌ترین نرخ بلیط هواپیماست. برای اطمینان می توانید قیمت سایر سایت‌ها را با سفرمی مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید بلیط کنید.

بلیط هواپیما تهران ساری

ساری یکی از شهرهای پرجمعیت شمال ایران است که سالانه پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر کشور است. بهترین فصل برای گردشگری و خرید بلیط هواپیما تهران ساری را می توان بهار دانست. سفر به ساری در تابستان به دلیل گرمای کلافه کننده به همراه رطوبت زیاد برای افرادی که به گرما حساس اند پیشنهاد نمی شود. قیمت بلیط هواپیما تهران ساری در فصول مختلف سال متفاوت است. اما بهترین و ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما تهران ساری نسبت به سایر فروشندگان را در هر فصلی می توان در سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی پیدا کرد.

بلیط هواپیما اهواز مشهد

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بلیط هواپیما اهواز مشهد هم در لیست پر فروش ترین بلیط‌های هواپیما می باشد. مسافران زیادی به قصد تجارت و کار بین دو شهر مشهد و شهر اهواز که تمرکز بسیاری از شرکت‌های نفتی در آن است تردد می کنند. بنابراین دور از انتظار نیست که افراد زیادی از فرودگاه بین المللی شهر مشهد به شهر اهواز و در مسر برعکس آن برای تجارت سفر کنند. سفرمی سامانه رزرواسیون آنلاین خرید بلیط هواپیما ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما اهواز مشهد را ارایه کرده است. قبل از خرید قیمت بلیط هواپیما اهواز مشهد را در سایت سفرمی و سایر سایت‌ها مقایسه کنید.

خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف داخلی و یا خارجی می توانید به سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه کنید. در این سایت نه تنها از خریدی ارزان و گارانتی پایین‌ترین نرخ بلیط هواپیما اطمینان خواهید داشت بلکه از پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته نیز برخوردار خواهید بود. تنها کافیست مبدا و مقصد خود به همراه زمان سفر را تعیین کنید تا لیستی از پروازها برای شما به نمایش درآورده شود.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس