کد خبر 930683
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

در سالهای اخیر با مدرن شدن قطارهای مسافربری و همچنین آسایش و قیمت مناسب تر آن نسبت به بسیاری از وسایل حمل و نقل فروش روزانه بلیط قطار به مقاصد مختلف افزایش یافته است. سه شرکت اصلی ریلی ایران به نام های ریل پرداز نو آفرین (برند فدک) ، سفیر ریل آسیا ( برند سفیر) و راه آهن جمهوری اسلامی (برند رجا) در مسیرهای مختلفی اقدام به جابه جایی مسافر می کنند. بلیط قطار هم مانند سایر وسایل حمل و نقل عمومی در ماه های پیک و افزایش سفر، افزایش می یابد. در این ماه ها خرید بلیط قطار به دلیل افزایش تقاضا از مراکز فیزیکی خرید بلیط دشوار می شود. خرید از سایت های معتبر آنلاین می تواند انتخابی هوشمندانه در این مواقع باشند. در ادامه مقاله به بررسی مقاصد پر و بلیط های طرفدار مسافران قطار می پردازیم.

بلیط قطار مشهد

شهر مشهد سالانه مسافران زیادی را به سمت خود می کشد. بخش عمده ای از این مسافران که بعضا برای زیارت و سیاحت و در بعضی از موارد به دلایل تجاری و کاری به این شهر سفر می کنند، با خرید بلیط قطار مشهد سفر خود را آغاز می کنند. قطارهای لوکس بسیاری از شهرهای مختلف به مقصد مشهد تردد می کنند. این قطارها با داشتن امکاناتی مانند کترینگ مناسب، مهماندارانی زبده، سیستم صوتی و تصویری و امکانات بسیاری موجب افزایش رضایت مسافران و فروش بالای بلیط قطار مشهد شده اند. مسافران برای خرید بلیط قطار مشهد می توانند به سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه کنند. در این سامانه می توانند با انتخاب مبدا و مقصد مشهد به همراه تاریخ سفر به راحتی بلیط قطار مشهد خود را تهیه کنند.

بلیط قطار اهواز

بدون شک اهواز یکی از مهمترین شهرهای جنوبی کشور است که مسافران زیادی به منظور کار و گردشگری به آن سفر می کنند. از این رو کاملا بدیهی است که بلیط قطار اهواز از جمله پرطرفدارترین بلیط های قطار باشد. با توجه به قرارگیری این شهر در جنوب کشور و آب و هوای گرم این شهر، می توان ماه های سرد سال را به عنوان بهترین زمان سفر به این شهر دانست. خرید بلیط قطار اهواز از هر مبدا به راحتی و به صورت آنلاین امکان پذیر است. برای خرید بلیط قطار اهواز می توانید به سایت سفرمی مراجعه کرده و با چند کلیک بلیط خود را رزرو کنید.

بلیط قطار اصفهان

احتمالا کسی نیست که از اهمیت شهر اصفهان در صنعت گردشگری و همچنین صنعت کشور باخبر نباشد. با توجه به جایگاه اصفهان، این شهر روزانه پذیرای مسافران زیادی است که بخش عمده ای از آنها از طریق خرید بلیط قطار اصفهان راهی این شهر می شوند. قطارهای متفاوتی با سطح کیفیت متفاوت و با قیمت های مختلفی در مسیر اصفهان تردد می کنند و مسافران می توانند بلیط آنها را خریداری کنند. اصفهان هوای گرم و خشکی را دارد به همین دلیل ممکن است سفر به آن در تابستان برای کسانی که به گرما حساس اند، زیاد خوشایند نباشد. بلیط قطار اصفهان نیز مانند سایر مسیرها در سایت سفرمی به فروش می رسد.

بلیط قطار سمنان

سمنان جزو آن شهرهایی است که فرودگاه ندارد از این رو لوکس ترین و در عین حال راحت ترین وسیله سفر به این شهر قطار می باشد. از این رو خرید بلیط قطار سمنان از جمله پرفروش ترین بلیط های قطار محسوب می شود. عده ای معتقدند سمنان بهشتی در دل کویر است و طبیعت زیبا و ساختار تاریخی این شهر، آن را به مکانی مناسب برای گردشگران تبدیل کرده است. برای اطلاع از شهرهایی که به سمنان قطار دارند می توانید وارد سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی شوید و با انتخاب مبدا و مقصد سمنان از زمان های حرکت قطار مطلع شوید.

بلیط قطار بندرعباس

بندرعباس از اهمیت ویژه ای در بازرگانی کشور برخوردار می باشد. بسیاری از مراودات تجاری دریایی کشور از طریق این بندر رخ می دهد. شاید برایتان جالب باشد که پرتقالی ها اولین خارجی هایی بودند که به این بندر قدم گذاشتند. بهترین زمان برای سفر به این شهر ماه های خنک سال می باشد. عده ای از هم وطنان برای سفر به این شهر از قطار استفاده می کنند. از طریق مختلفی می توان بلیط قطار بندرعباس را تهیه کرد. یکی از ساده ترین راه های خرید بلیط قطار بندرعباس ، خرید اینترنتی آن و یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیط ، سفرمی است که با مراجعه به آن می توانید بلیط قطار بندرعباس را تهیه کنید.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس