کد خبر 929874
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
سپاهان

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: مهم این است که تیم نتیجه بگیرد، سپاهان بازیکنان باکیفیت و کادر فنی خیلی خوبی دارد و فکر می‌کنم همه چیز به خرج کردن نیست.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال را با عملکردی خوب و صدرنشینی به پایان رساند تا برای رسیدن به قهرمانی در این فصل امیدوار باشد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از چند روز استراحت پس از اتمام نیم‌فصل تمرینات خود را در زمین اختصاصی خود دنبال کردند و از روز گذشته اردویی را در ترکیه برپا کرده‌اند.

بازیکنان جدید سپاهان خوب هستند

بختیار رحمانی امروز در خصوص آخرین وضعیت سپاهان اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و همه چیز خوب است، تمرین می‌کنیم تا نیم‌فصل خوبی را داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازیکنان جدید این تیم گفت: بازیکنانی که به تیم اضافه شدند، محمد مسلمی‌پور، علی قربانی و محمد ابراهیمی بازیکنان خوبی هستند و امیدوارم بتوانند به تیم کمک کنند.

وی با بیان این‌که در نیم‌فصل دوم کار سختی داریم، گفت: بازی برای همه تیم‌ها سخت است، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بازی‌ها برایمان راحت شود.

خرج کردن مهم نیست، نتیجه مهم است

رحمانی در خصوص خرج‌هایی سنگین برخی تیم‌های لیگ برتری نیز عنوان کرد: بحث خرج کردن نیست، فکر می‌کنم مهم کیفیت تیم‌ها، نحوه بازی آن‌ها و امتیازهایی است که می‌گیرند؛ سال‌های گذشته نیز تیم‌هایی بودند که با پول زیاد بازیکن گرفتند اما کارایی لازم را نداشته است.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: مهم این است که تیم نتیجه بگیرد، سپاهان بازیکنان باکیفیت و کادر فنی خیلی خوبی دارد و فکر می‌کنم همه چیز به خرج کردن نیست.

حس می‌کنم تیم ملی قهرمان می‌شود

وی در خصوص حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم بیان داشت: صمیمانه آرزو می‌کنم تیم ملی در جام ملت‌ها همراه با کارلوس کی‌روش موفق شود، واقعاً دوست دارم تیم ملی قهرمان شود.

رحمانی در پایان با اشاره به حریفان تیم ملی خاطرنشان کرد: چند تیم مانند عربستان، قطر تیم‌های خوبی هستند و شرق آسیایی‌ها هم زیاد خوب نبوده‌اند اما یک حسی به من می‌گوید قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها صد در صد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس