کد خبر 929604
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
قتل نمایه

مرد ورشکسته پس از قتل همسرش ۷ ساعت بالای سر جسدش نشست تا صبح شود.

به گزارش مشرق، ساعت ۹ صبح جمعه ۲۸ دی مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل زن ۳۶ ساله‌ای در خانه‌اش خبر دادند. بدنبال اعلام این خبر بازپرس سجاد منافی آذر به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه قدیمی در خیابان مجاهدین اسلام شدند.

بیشتر بخوانید:

قاتل ملیکای ۵ ساله اعدام شد

خانه‌ای دو طبقه و قدیمی که طبقه دوم آن محل جنایت بود. با ورود به خانه با جسد زن ۳۶ ساله در حالی که آثار کبودی روی گردنش دیده می‌شد در اتاق پذیرایی مواجه شدند.کیوان، همسر مقتول که در تماس با پلیس راز این جنایت را برملا کرده بود در تحقیقات گفت: در بازار دو مغازه لوازم آرایشی و صنایع دستی داشتم اما بعد از مدتی ورشکست شدم و همین موضوع آغازی برای اختلافات بین من و همسرم شد.

او ادامه داد: دیشب پسر دو سال و نیمه‌ام طبقه پایین نزد پدر و مادرم بود. ساعت یک بامداد سر مسائل مالی با همسرم بحثم شد و این درگیری بالا گرفت. یک لحظه از روی عصبانیت دستم را روی گردنش گذاشتم و فشار دادم. به خودم که آمدم دیدم نفس نمی‌کشد، تازه آن موقع بود که متوجه شدم چه اشتباهی کرده‌ام.

از ساعت یک تا ۸ صبح بالای جسد همسرم بودم و بعد از آن با پلیس تماس گرفتم. مأموران کلانتری هم راهی خانه شده و با دیدن جسد و تأیید موضوع مرا بازداشت کردند.بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم ۴۶ ساله را در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    15 1
    بیچاره مرده؛متاسفانه زن امروز زن خوشیه,یعنی این قوانین واین اجتماع گستاخ خرابش کردند!!!حالیشم نیست وقتی وضع خرابه اول کسی که به هم ریخته وغرورش خورد شده ,اعتماد به نفسشو از دست داده مرده,اینجا تحقیر وگیر دادن و فشار منجر به فاجعه میشه!!!یاد زنهای قدیم بخیر!
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    5 7
    وقتی طناب افتاد دور گردنت و راه نفست بند اومد، دیگه گلوی کسی رو اونقدر فشار نمیدی که دیگه نفس نکشه، قاتل بی شرف.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس