کد خبر 929413
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
نوبخت:حقوق برخی بازنشستگان در سال ۹۸ بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آخرین قطعه کاری ما است و قطعا بعد از پایان این دولت، هیچ مسئولیتی قبول نخواهم کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه با حضور در خودروی خبرنگارانی که از ابتدای صبح او را در سفر به جنوب استان کرمان مشایعت می کنند، اظهار داشت: آخرین قطعه کاری ماست و قطعاً بعد از پایان این دولت هیچ مسئولیتی قبول نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید

پرداخت یارانه‌ها از چه زمانی استانی می‌شود؟

وعده نوبخت درباره دومین بسته حمایتی دولت

وی با اشاره به اینکه در آخرین سال های کاری خود امیدوارم بتوانم خدمتی به مردم انجام دهم، افزود: همانطور که تاکید امام راحل (ره) این بود که هر چه داریم از مردم است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در این سفر زمانی که کودکی کفش های خود را به من نشان داد من یاد دوران کودکی خود افتادم ما نیز زندگی سختی داشتیم هرچند که ما در شهر زندگی می کردیم و مشکلات ما به اندازه این کودکان نبود.

نوبخت تصریح کرد: براساس برنامه ریزی که انجام داده ام پنجشنبه و جمعه ها در جمع مردم حضور می یابم تا بتوانم گوشه ای از مشکلات مردم را حل کرده و تدبیری برای رفع مشکلات آنها بیندیشم.

وی بیان کرد: مسئولیت سنگینی بر عهده من است و من مسئول برنامه و بودجه و توسعه کشور هستم چطور می توانم در تهران و در طبقه دهم بنشینم و کوه را نگاه کنم و برای این مردم کپرنشین برنامه ریزی کنم؟ بنابراین تصمیم بر حضور در مناطق محرم گرفتم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: ۱۶ پروژه با اعتبار ۶۸۶ میلیارد تومان برای جنوب استان کرمان در نظر گرفته شده است که بخشی از اعتبارات آن تا پایان سال تخصیص خواهد یافت.

نوبخت بیان داشت: برخی از مشکلاتی که بین راه دیده شد جزو مصوبات ۱۶ طرح دیده نشده بود که با دیدن وضعیت این منطقه جزو مصوبات قرار گرفت؛ مثل اختصاص سهمیه چهار هزار یارانه به مردم این منطقه که تاکنون یارانه نگرفته بودند که براساس اختیاراتم این یارانه را پرداخت خواهم کرد.

وی گفت: در زمینه مسکن امروز با رئیس بنیاد مسکن کشور مذاکراتی برای احداث واحدهای مسکونی روستایی مخصوصاً کپرنشینان که در اولویت قرار دارند، داشتیم.

نوبخت عنوان کرد: برخی اوقات مسئولان هیچ حسی نسبت به مردم محروم ندارند و خود را از جنس مردم نمی دانند و خودشان مسئول پیشرفت کار این افراد نمی دانند لذا عذر آنها خواسته است؛ اما مسئولانی هستند که این مردم را درک می کنند و با آنها هم درد هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    9 0
    بخدا اگر شما دخالت نکنید مردم خیلی راحتترند . شما بفرمایید در طول سالهای گذشته چه گلی به سر مردمـزدید جز بدبختی و بلاتکلیفی .! تا بحال نیز به هیچکدام از وعده ها و حرفهایتان هم عمل نکردید جز در مواردی که منجر به فشار بیشتر به ملت گردیده است .
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    6 0
    کاشکی نبودید کاشکی نبود کاشکی ...... من تعجب می کنم با این کارنامه و عملکرد فکر می کنید کدام دیوانه ای به شما در دولت بعد مسئولیت می دهد فرار رو به جلو میکنید
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    17 0
    بعد از پایان این دولت همه شما بازنشسته خواهید شد و هیچ دولتی به شما مدیریت نخواهد داد خیالتان راحت به فکر بازنشستگی باشید
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    17 0
    می توانستم(20سال قبل) برای همیشه درتهران زندگی کنم اما ترجیح دادم درخاک خودم حدودا 1400کیلومتردورترازتهران بامردم خاک نشین بنشینم وپشیمان نیستم.
  • از میانه IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    24 0
    خواهش میکنم قبول کن دوباره مسولیت خواهش میکنم?????????????نسل اندر نسلت بسه??????خواهش میکنم???
  • AE ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    4 0
    در فکر جوانان بیکار باشید تا دردام ضد انقلاب نیفتتند
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    100 0
    اقای نوبخت کمی دیر به فکر افتادی بازم خوبه اگه کاری کنی
  • دکتر سید IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    0 6
    افرین بر دکتر سید نوبخت ،یار دیرین انقلاب !زنده باشید!!
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    69 0
    دست شمادر نکند با این کمک مالی با45000هزار تومان همه درده مان را حل می کندواقعان
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    8 0
    ناموسا واسه انتخابات بيا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس