کد خبر 929384
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
دیدار و گفتگوی بشار اسد با یک هیئت روس

رئیس جمهور سوریه در دیدار با یک هیئت روس اعلام کرد که در این مرحله مهم از تاریخ منطقه باید روابط مسکو و دمشق مستحکم باشد.

به گزارش مشرق، یک هیئت از حزب «روسیه واحد» به ریاست «دیمتری ساپلین» عضو مجلس دوماً روسیه ظهر امروز به دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه رفتند.

در این دیدار مسئله روابط سوریه و روسیه و تلاشهای مربوط به تداوم توسعه آن در زمینه‌های مختلف بحث و بررسی شد.

اسد در جریان این دیدار بر تحکیم روابط سوریه و روسیه در این مرحله مهم از تاریخ منطقه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

استقبال اسد از ایفای نقش ایران در اقتصاد سوریه

اسد: روابط دمشق-تهران براخلاق واحترام به اراده مردم استوار بوده است

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از اسد گزارش داد: «فشارها و سیاستهای برخی از کشورهای غربی علیه روسیه به همراه هر پیروزی که در سوریه علیه تروریستها حاصل می‌شود، بهترین گواه است که جنگ تروریستی علیه ملت سوریه، دیگر فقط محدود به سوریه نیست».

وی همچنین بر اهمیت تداوم همکای و هماهنگی بین طرفین سوری و روس در همه سطوح به ویژه مبارزه با تروریسم و مسائل سیاسی و اقتصادی تأکید کرد.

هیئت روس با اشاره به اهمیت فعالیت مشترک بین مسکو و دمشق برای مقابله با طرحهای برخی از کشورهای غربی، هدف از چنین طرحهایی را تلاشی برای بی‌ثبات کردن کشورهای دانست که با کشورهای غربی تفاوت دارند و به همین دلیل غرب در تلاش است که این کشورها را تضعیف کرده و جوامع را از بین ببرد.

اعضای هیئت روس ضمن ابراز رضایت از سطح همکاری بین دمشق و مسکو، دیدگاه خود را درباره تحولات گذشته و اقداماتی که می‌توان در حال حاضر برای پیشرفت انجام داد، مطرح کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس