1232-23445 (2).jpg

نیروهای ارتش و مقاومت انصارالله پس از درگیری های سنگین موفق شدند حملات مزدوران سعودی را در چند محور در استان نجران عربستان دفع کنند.

به گزارش مشرق، دهها تن از مزدوران سعودی با پشتیبانی جنگنده‌ها و بالگردها حملات گسترده‌ای و وسیعی را علیه مواضع نیروهای یمنی در منطقه «الحماد» در جنوب غرب استان نجران عربستان انجام دادند.

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی شمال شرق استان صنعاء / دفع حملات سنگین مزدوران سعودی+ نقشه میدانی و عکس

ضرر ۷۲ میلیارد دلاری سعودی‌ها با مقاومت جانانه نیروهای ارتش و انصارالله یمن

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله یمن با وجود حملات سنگین هوایی از منطقه عقب نشینی نکردند و پس از ۷ ساعت درگیری نفس گیر موفق شدند مزدوران سعودی را در این محور عقب برانند و دهها تن از آنان را کشته و زخمی کنند.

نیروهای یمنی در ادامه ضد حملاتی را علیه مزدوران سعودی در بلندی‌های حومه منطقه «الحماد» انجام دادند و خسارت‌های سنگینی را به تجهیزات نظامی مزدوران سعودی در این محور وارد کردند.

به گزارش مشرق، نیروهای یمنی در محور منطقه «الطلعه» در بخش «عینه» توانستند خطوط دفاعی مزدوران سعودی را در هم بشکنند و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آورند.

یگان موشکی مقاومت انصارالله یمن پس از دریافت اطلاعات دقیق در یک عملیات پیچیده موفق شد تجمع نظامیان و مزدوران رژیم سعودی را در پایگاه نظامی «سقام» در استان نجران عربستان هدف قرار دهد.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، دهها تن از نظامیان و مزدوران سعودی در جریان عملیات موشکی انصارالله کشته و زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی به انبارهای سلاح و تجهیزات نظامی آنان وارد آمد.

از محور دیگر جنوب غرب استان نجران خبر می‌رسد، مزدوران سعودی حملات گسترده‌ای را با پشتیبانی جنگنده‌های عربستانی علیه نیروهای یمنی در نزدیکی منطقه «السدیس» انجام دادند.

نیروهای یمنی با اقدام به موقع وارد عمل شدند و پس از چند ساعت درگیری توانستند حملات را به طور کامل دفع و شماری از مزدوران سعودی را کشته و زخمی کنند؛ در جریان درگیری‌ها ۳ خودروی نظامی مزدوران سعودی منهدم شد.

مزدوران سعودی درصدد هستند علاوه بر سیطره مجدد بر بخش جنوب غربی استان نجران، از این محور وارد استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله در یمن) شوند و عملیات انتقال نیرو و تجهیزات را به مناطق غربی و شمال غربی استان الجوف به راحتی انجام دهند.

به گزارش مشرق، در حال حاضر، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله بخش‌هایی از مناطق جنوبی استان نجران را به کنترل خود درآورده اند و همین مسئله باعث شده که سعودی‌ها برای انتقال نیرو و تجهیزات به استان‌های شمال یمن با مشکل جدی روبه رو شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    5 5
    سعودی ها مشخصه دارن نفسای اخرشونو میکشن
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    3 5
    خوب باید انصار الله علاوه بر تمرکز بر استانهای جنوبی عربستان و مناطق کوهستانی برای برقراری آتش بس باید خطوط ساحلی حدیده را در چند نقطه قطع نماید
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    5 7
    راه حل یمن حملات 1- شبانه 2- مستمر همه شبه 3- کوچک 4- در تمامی خطوط ....برای تخریب روحیه اشغالگران و نابودی قدرت تصمیم گیری اشغالگران است
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
      1 1
      مسلمان مزدور سعودی تو سایت ها زیادن این طرح واقعا خوبه وگرنه اینقدر تیک منفی نداشت
  • مصطفی IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    5 0
    خدا کمک حال این رزمنده های اسلام باشه
  • GB ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    2 0
    حوثيها چند روز دیگه ریاض رو میگیرن !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس