ضرغامی نمایه

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: آقای مخبر پشتوانه طرح های افتخارافرین شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، با اشاره به مخالفت خود در جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی با دبیری حجت الاسلام عاملی در دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی به وی برای کسب اعتماد رهبر معظم انقلاب و اعضای شورا تبریک گفت و اظهار داشت: آشنایی ما با یکدیگر به جلسات در شورایعالی فضای مجازی برمی گردد ایشان را فردی عالم، دلسوز و خونگرم دیدم که با جدیت روشنگری می‌کند و راه حل ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دفتر کار ضرغامی کجاست؟ +عکس

واکنش ضرغامی به مستند دروغین BBC



وی افزود ایشان پس از اظهارات بنده در مخالف با خود از موضع بزرگواری با این مسیله برخورد کرد و پس از اظهار نظرات مختلفش درباره مسائل فرهنگی طی روزهای اخیر با توانمندی‌ها و نگاه فرهنگی وی بیشتر آشنا شدم. حتی دلیل حضورم در این جلسه دعوت نامه‌ای است که خود ایشان با امضایشان برای من و سایر اعضای شورا فرستادند. افراد معمولاً پس از اینکه مدیر می‌شوند بی‌انگیزه می‌شوند که این مساله آسیب بزرگی است ولی آقای عاملی همواره با انگیزه کار می‌کند و امیدواریم در شورا هم منشأ خدمات باشد و جواب اعتماد رهبری و اعضای شورا را بدهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های مخبردزفولی اشاره کرد و گفت آقای مخبر دزفولی در سطح بالا تمام ویژگی‌های فرهنگی و علمی را بدون فراز و نشیب در خود جمع کرده است. در دین و اعتقاد به نظام و رهبری فوق العاده است. هرجا ما کمی کج یا تند می‌رفتیم یکی از کسانی است که سعی می‌کند ما را در جایگاه اصل نظام تنظیم کند آقای مخبر است.

وی یاد اور شد: آقای مخبر پشتوانه بسیاری از طرح‌های افتخارافرین شوراست. طرح تحول آموزش و پرورش که رهبری بارها به جای ۲۰۳۰ بر روی آن تاکید کرده‌اند از تلاش‌های ایشان است.

وی با اشاره به اقدامات مثبت وی در شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی امروز شاهد حضور افراد علمی و فرهنگی است که نخبگان کشور را تشکیل می‌دهند که لازم است حفظ شوند زیرا از سرمایه‌های بزرگ کسور محسوب می‌شوند.
وی حضور به موقع شورا در مسائل مهم علمی و فرهنگی کشور را از دیگر اقدامات مخبر دزفولی در شورا دانست و گفت: آقای مخبر بسیاری از مسائل را در دبیرخانه شورا پخته و در صحن مطرح می‌کرد و در این زمینه حتی مسائل مهم حوزه علمی آموزشی و فرهنگی کشور نیز مطرح بود که مسیله مدارس سمپاد از جمله آنها بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس