کد خبر 928321
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
محمد ایمانی نمایه

عبا، لباس پیامبر (ص) و علامت هدایت است. وقتی کسی دزد لباس پیامبر شد، حداقل کار این است که این لباس را از تن او درآورند تا از نشان هدایت برای فریب و ضلالت مردم استفاده نکند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیگر سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

عبا، لباس پیامبر (ص) و علامت هدایت است. وقتی کسی دزد لباس پیامبر شد، حداقل کار این است که این لباس را از تن او درآورند تا از نشان هدایت برای فریب و ضلالت مردم استفاده نکند.

درست مثل کسی که سالهاست سر سفره افراطیون مدعی اصلاحات و اعتدال نشسته اما با عنوان دزدی (جعل)، همچنان خود بی هویت خود را با ما اصولگراها استتار می کند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات حکم خلع لباس سیدحسن آقامیری

حسن آقامیری خلع لباس شد +جزئیات اتهامات

به همان دلیل که نانخور سفره مدعیان اعتدال و اصلاحات، رویش نمی شود با همین تابلو، حرفِ دارای خریدار بزند و زیر نامی خلاف هویت خویش پنهان می شود، برخی اغواگران مردم هم می دانند اگر بدون پوشش، حرف ضد دین و جمهوری اسلامی بزنند، مورد بی محلی قرار می گیرند. پس مامور می شوند مارمولک بازی دربیاورند و لباس پیامبر (ص) را بدزدند.

دزدی عنوان و لباس، بدترین دزدی ها، و نشانه بی صداقتی است. هر مسلکی می خواهند داشته باشند، داشته باشند. اما سخیف است که انسان، خود را در کسوتی نشان دهد که نیست و باور ندارد. آدمی که تکلیفش با خودش معلوم نیست، راحتتر از یک جفت جوراب، هویت عوض می کند و به سادگی آب خوردن، ارزشمند ترین داشته ها را می فروشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    7 0
    شما میتونی با زیرشلواری تردد کنی
  • رضا IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    7 0
    مهاجری یا واقعا نمیفهد یا تجاهل العارف میکند؟ اگر پزشکی از طبابت ممنوع شود یا مثلا مهندس معماری بدلیلدتخلفات عدیدهوحرفه ای فاقد صلاحیت شود میتوانید بگویید شما هم پزشک متخلف بالقوه اید!؟ یا مهندس متخلف بالقوه؟!!!؟ فهم مساله خیلی سخت نیست، اگر دزدی عنوان نباشد، مدتهاست برایم مساله است ادمی که تقریبا هیچ یک از نظراتش اصولگرایی نیست، چرا اصولگرا معرفی میشود؟ #دزدعنوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس