کد خبر 928226
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
تیم ملی کشتی آزاد

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد معیار و نحوه انتخاب ترکیب اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین را مشخص کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از تغییر و تحولات اساسی در بدنه کادر فنی و حضور غلامرضا محمدی به جای رسول خادم، باید نخستین میدان رسمی خود را اوایل اردیبهشت سال آینده در چین تجربه کند. می‌دانی قاره‌ای و نسبتاً سخت و حساس که نشان خواهد داد کادر فنی جدید تا چه حد توانسته فراز و فرود تیم ملی کشتی آزاد را به ثبات و هماهنگی برساند.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی، معیار انتخاب و گزینش مسافران رقابتهای قهرمانی آسیا، حضور مدعیان واجد شرایط در دو تورنمنت بین المللی است. تورنمنت اول همان جام تختی است که طی روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه در کرمانشاه برگزار خواهد و به تازگی هم فهرست آزادکاران شرکت کننده در این مسابقات منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

ایران قید حضور در جام جهانی کشتی را زد!

دومین تورنمنت بین المللی مورد نظر کادر فنی هم رقابتهای جام دانکلوف بلغارستان است. تورنمنتی که جزو میادین دارای رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود و اهمیت فراوانی برای کادر فنی و مدعیان کسب دوبنده تیم ملی دارد. این تورنمنت بین المللی هم طی روزهای ۹ تا ۱۲ اسفند برگزار می‌شود.

در نهایت کادر فنی با توجه به عملکرد آزادکاران شرکت کننده در این دو تورنمنت، تصمیم خواهد گرفت چه نفراتی راهی رقابتهای قهرمانی آسیا شوند. به گفته اعضای کادر فنی، ترکیب تیم ملی برای حضور در آوردگاه آسیایی به همین روال انتخاب خواهد شد و هیچ آزادکاری خارج از این چارچوب به دوبنده تیم ملی نخواهد رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس