جبهه مردمی

در کمیته کارگری جبهه مردمی نیروهای انقلاب بر تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران متناسب با تورم تأکید شد.

به گزارش مشرق، جلسه تخصصی اعضای کمیته کارگری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور جمعی از کارشناسان، متخصصین و پیشکسوتان حوزه کارگری کشور تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا مسائل سیاسی و اقتصادی کشور به ویژه در بخش‌های کارگری، اشتغال، تولید و صنعت و لزوم رسیدگی بیشتر مسؤولین به معیشت کارگران بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید:

عیدی امسال کارگران چقدر است؟ +جدول

بررسی دستمزد و حق مسکن در جلسه یکشنبه شورای عالی کار

که با وجود افزایش مستمر قیمت‌ها و تفاوت فاحش حداقل حقوق و دستمزد مصوب و دریافتی کارگران با خط فقر اعلام شده توسط منابع رسمی کشور، دشواری‌هایی را برای آنان و خانواده‌هایشان ایجاد کرده است،

همچنین با توجه به شروع جلسات شورای عالی حقوق و دستمزد در روزهای آتی، بر تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران متناسب با تورم تأکید شد.

در ادامه با تشریح اهداف و ساختار جبهه مردمی، برای اجرای ساختار جبهه در استان‌ها و شهرستان‌ها در بخش کارگری تبادل نظر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    5 0
    در خصوص افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سال ۹۸ فقط حداقل دستمزد کارگران نباید اصل قرار گیرد، چراکه ۸۰ درصد کارگران را جزو کارگران سایر سطوح مزدی قرار میدهند و افزایش اندکی برای آنان در نظر میگیرند،مثل سال ۹۷ که افزایش ۱۰ درصدی دستمزد برای آنان اعلام گردید. ولی برای ۲۰ درصد کارگران حداقل بگیر ۱۹ درصد افزایش دستمزد منظور گردید، و این حقه بازی دولت میباشد.
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    1 0
    حسن وعده ما سر پل صراط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس