بیرانوند

سنگربان شماره یک تیم ملی در دومین دیدار ایران در جام ملت‌های آسیا باز هم کلین شیت کرد تا آمار او در بازی‌های ملی درخشان‌تر از قبل شود.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند مرد شماره یک تیم ملی کشورمان در دیدار برابر ویتنام هفدهمین بازی ملی رسمی خود را انجام داد و باز هم کلین‌شیت کرد تا آمار خیره کننده‌ای در این زمینه به ثبت برساند. بیرانوند در ۱۷ بازی ملی رسمی که تا کنون در رقابت‌های مختلف انجام داده، ۱۴ کلین‌شیت به ثبت رسانده و تنها در سه بازی دروازه‌اش باز شده که دو بازی آن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل اسپانیا و پرتغال بوده است. عملکرد بیرانوند در درون دروازه‌ی تیم ملی در این ۱۷ بازی فراتر از حد انتظار بوده و در مقایسه با دروازه‌بان‌های سابق تیم ملی، آمار بهتری را از خود به جای گذاشته است. در ادامه عملکرد علیرضا بیراند و چند سنگربان دیگر تیم ملی را در ۱۷ بازی (ابتدایی) رسمی ملی مقایسه می‌کنیم.

بیرانوند نه تنها به لحاظ آماری بهتر از سایر دروازه‌بان‌های تیم ملی در ادوار مختلف بوده، بلکه نسبت به بسیاری از مردان شماره یک تیم‌های ملی سراسر جهان نیز عملکرد بهتری به نمایش گذاشته است. این عملکرد درخشان مرد شماره یک تیم ملی کشورمان، به یک رقابت یا تورنمنت خاص هم محدود نمی‌شود و او در تمامی رقابت‌های داخلی و بین‌المللی، باشگاهی و ملی، موفق بوده و عملکرد آماری فوق العاده‌ای را به ثبت رسانده است.

دروازه‌بان ۲۶ ساله باشگاه پرسپولیس تا کنون ۲۹ بازی ملی انجام داده و موفق به ثبت ۱۶ کلین شیت شده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    3 1
    بیرانوند دوسِت داریم
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    3 0
    قابل توجه رسانه هایی که قبل ازجام جهانی بایک بازی هدفمند خانواده بیرانوندرامجبورکردند شماره کارت ملی وشناسنامه های خودرا بازکنند تافردموردنظرشان جای بیرانوندرابگیرد . خیلی بداست تمام رسانه های بزرگ درتهران هستند !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس