کد خبر 927977
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
طارمی

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با عراق یک دیدار دراماتیک خواهد بود چون ۴ سال گذشته آنها با زور ما را شکست دادند و خیلی برای ما زور داشت که به آنها باختیم.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ویتنام و اینکه خط حمله کشورمان مدافعان حریف را آزاد داد، اظهار داشت: آنها می‌گویند ما هیچ کار نکردیم و موقعیت نداشتیم، ولی خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم، چون پیروزی در این بازی برای صعود خیلی مهم بود. حتی موقعیت‌هایی داشتیم که بیشتر گل بزنیم، ولی به هر حال این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و همین برای ما کافی است.

وی در مورد بازی بعد مقابل عراق گفت: به نظرم این یک بازی دراماتیک است، چون ۴ سال گذشته آنها با زور ما را شکست دادند و واقعیتش را بخواهید خیلی برای ما زور داشت که به آنها باختیم. البته نمی‌خواهیم خیلی احساسی بازی کنیم و فقط حمله کنیم، ما حتی می‌توانیم با یک گل هم عراق را شکست دهیم. مطمئن باشید تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و یک بازی منطقی را ارائه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

نشریه معتبر اسپانیا: کی‌روش در یک قدمی کلمبیا +عکس

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا روی او و سردار آزمون فشاری برای آقای گلی وجود دارد یا نه تصریح کرد: طبیعتاً ما مهاجم هستیم و به گل زدن فکر می‌کنیم، ولی اینکه بگوییم من باید صددرصد آقای گل شوم اصلاً چنین چیزی نیست. البته اینکه بخواهیم آقای گل شویم غیر طبیعی نیست ولی مهم پیروزی تیم است. امیدوارم در نهایت تیم ملی با موفقیت این تورنمنت را پشت سر بگذارد و آقای گل هم ایرانی باشد.

طارمی در مورد اینکه بازی بعدی با عراق در شهر دبی برگزار خواهد شد و تعدادی ایرانی‌ها در این شهر نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است، خاطرنشان کرد: درست است هواداران در بازی بعدی بیشتر می‌توانند ما را حمایت کنند، ولی ورزشگاه‌های امارات کوچک است. فکر می‌کنیم ورزشگاه بازی بعدی ۱۲ هزار نفری باشد و به هر حال عراق هم هوادار دارد و کل ورزشگاه در اختیار ما نیست، ولی ای‌کاش ورزشگاه‌ها بزرگ‌تر بود، چون ایرانی‌ها همیشه جایگاه‌های خود را برای حمایت از تیم‌شان پر می‌کنند. از هواداران انتظار داریم در بازی‌های بعدی هم از ما حمایت کنند تا بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    1 1
    آقای طارمی شما فقط برانکو بلد بود ازت آقای گل بسازه که اونجوری ناسپاسی کردی.یه زحمت بکش و پاس بده چون با وجود شما مدافعان حریف حس بهتری دارند
  • DE ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    0 0
    حتما ده نمكي ميگه واسه حشدالشعبي بايد به عراق ببازيم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس