کد خبر 927834
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان دو خبر مبنی بر تصویب مصوبه انتقال آب کارون به استان اصفهان و انتقال میزبانی جام حذفی فوتبال از خرمشهر به استان کرمانشاه برای فصل پیش رو را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا شریعتی، ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز درمانی فخر النسا خرمشهر در خصوص پست اخیر خود در توئیتر در رابطه با انتقال آب کارون اظهار کرد: توییت خودم را تائید می‌کنم و ما با بحث انتقال آب کارون مخالف هستیم و در دولت نیز بحث انتقال آب نبوده است.

وی افزود: روز گذشته با اعضا هیئت دولت در این رابطه صحبت کردم و آن‌ها این مسئله را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید:

زمستان پرآبی پیش رو نیست

استاندار خوزستان، انتشار خبر اخیر نقل‌شده از استاندار اصفهان مبنی بر تصویب مصوبه انتقال آب کارون به استان اصفهان را یک شیطنت خواند و گفت: مطلب عنوان‌شده با مقداری شیطنت و یا ناپختگی همراه بوده که تذکرات لازم در این خصوص داده شده است.

شریعتی همچنین با رد خبر گرفتن میزبانی جام حذفی فوتبال از خرمشهر، اظهار کرد: تا کنونی هیچ خبر رسمی در خصوص گرفتن میزبانی جام حذفی فوتبال از خرمشهر، داده نشده و ما نیز موافق این امر نیستم و همیشه تأکید کرده‌ایم که امکانات لازم برای میزبانی فراهم خواهد شد.

استاندار خوزستان در ادامه به افتتاح مرکز جراحی محدود و درمانگاه فخر النسا خرمشهر اشاره کرد و گفت: این مرکز یک مرکز خیریه است که تجهیزات آن تجهیزات به‌روز پزشکی است و دارای یک مرکز جراحی، اکوی قلب، وسایل چشم‌پزشکی است همه این امکانات و تجهیزاتی در کمتر مرکز تخصصی وجود دارد.

وی افزود: این مرکز برای توسعه توریست درمانی و سلامت نقش مؤثری خواهد داشت و برای درمان و گردش مالی منطقه آزاد اروند نیز تأثیر گذار خواهد بود.

شریعتی ابزار امیدواری کرد با راه‌اندازی این مرکز هدف مراجع عظام تقلید که کمک به قشر ضعیف است با ارائه خدمات لازم به مردم این شهرستان به‌خصوص قشر محروم تحقق یابد.

استاندار خوزستان در سخنان خود باز هم بر معافیت شهرستان‌ها از پرداخت آب‌های تیر و مرداد ۹۷ تأکید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    0 0
    چرت و پرت میگه، از بصره عراق مثل مور و ملخ ریختند توی آبادان و منطقه اروند، دنبال دوا و دکترند. واسه مردم منطقه چیزی نساختند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس